#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 31 May 2010

YOUTH '10 great!

assalamualaikum dan selamat sejahtera

berakhirlah sudah festival terbesar Malaysia, Malaysia's Largest Youth Festival yang berlangsung pada 28-30 May 2010 bertempat di PWTC.

sangat penat. sangat seronok. rase macam nak extend jer sehari 2 lagi. huhuhu. 

memandangkan aku adalah seorang sukarelawan yang bertugas di bahagian welcoming, maka aku kurang berkesempatan berjalan-jalan di dalam kawasan festival. ade pon aku sempat curi-curi masuk masa rehat, curi-curi eskot Yuna, Caprice n Lapsap. hehe

semalam, 30hb adalah kali pertama dalam hidup aku pergi tengok konsert. agak kelihatan kuno di situ. lantak lah. aku kan gadis yang sopan lagi berakhlak mulia.. hahaha

aku sempat tgk performance dari Bittersweet n Lapsap je. ingat nak tengok Caprice punya performance tapi tak sempat. sampai-sampai jer Maybank theater,  Caprice dah tunduk mahu pulang. haiyak.

ade lah sedikit gambar yang aku sempat snap dan dah dikecik-kecikkan untuk aku share.

ade sesiapa yang pergi?




lagi gambar kat fesbuk~
signature2

7 comments:

  1. pergi youth 10 x ajak aidi-safuan?

    ReplyDelete
  2. oo.. patutla 3 hari ko punya blog senyap jer. huhu

    ReplyDelete
  3. tk pergi pun pasal jauh..klu kat kedah maybe i dah sampai kot..

    ReplyDelete
  4. yay! pegi gak youth'10 mmg best!
    hehe u ad kt welcoming tu eh? tak prasan pun..hehe

    ReplyDelete
  5. aidi, dah ajak lah. isk2 sampai ati ko eks

    radin, tu ar pasal. tak sempat nak on lappy. huhu

    sara; hehehe. tak taw la bile Youth Asia nak wat kat Kedah. hehehe. (kalo deorang wat kat Thai nak g x?)

    Alyssa; yups. biaselah tu. lebih 50 ribu org kot nak cam. ekekeke

    ReplyDelete
  6. oooo..kate aku tak ajak ye? cuba bace sket kat upcoming events tuh...

    dan jangan lupa entry ini Malaysia's Largest Youth Festival

    wekkkkkkkk

    jumpa lagi YOUTH '11 yeee... lalalalala

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *