#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 2 May 2011

agi idup agi ngelaban. fighto o!

sebelum baca, ucap Bismillah lalu sama2 layan lagu Salam - Lupakan Semalam

Powered by mp3skull.com

perkara paling susah dalam hidup aku ialah untuk membuat keputusan. terutamanya dalam keadaan didesak terdesak sampai tersedak2 untuk memberi jawapan.

decision

susah lah nak decide. bila tak ada, berharap sangat. bila dah ada, banyak pulak yang datang menghulur sampai tak terpilih. dah la tak terpilih tu satu hal, tersalah pilih pun satu hal. pening ah dunia neh. nak pilih semua kene tuduh tamak pulak.

complicated 

sekarang aku berada dalam fasa "menyesal". ada lah rasa sikit2 macam tersalah pilih jalan. kadang2 ada jugak rasa syoknye jalan yang aku pilih tu. walaupun kadang2 aku rasa aish.. kenapalah aku tak tunggu lambat sikit. mesti kurang rasa nyesalnye. macam nak berundur, tapi tak tahulah simpang mana yang aku boleh pergi.

Alhamdulillah 

rezeki aku agak datang mencurah2. walaupun tak banyak tapi adalah jugak dari tak ada langsung kan. dunia.
signature2
aku bukanlah yang terbaik tapi aku akan berusaha sebaiknya untuk menjadi yang terbaik

3 comments:

  1. aku jgn kate keputusan penting,keputusan nak beli kasut pon bley makan hari jugak sbenarnye.hak2

    ReplyDelete
  2. aku benci buat keputusan lagi2 bila tersalah pilih jalan. huwaaaaaaaaa

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *