#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 13 May 2011

golek golek

golek kanan golek kiri..pejam celik..tengok maharaja lawak minggu ke7.. walaupun tak ada astro apetah lagi channel mustika, tapi teknologi ujung jari kan. u-tube penuh..berlumba2 orang akan update latest story.. yang penting best ah performance sepah ngan jambu. gelak besar aku walaupun kadang2 mata dah nak terpejam. patutlah. dah 3:30 pagi. capai psp, main need for speed Carbon OTC. kalah berkali2, menang sekali terus save. yelah, bukan senang nak menang. kalau dah menang tu, memang boleh di ambil kira sebagai satu kemenangan yang besar ah buat aku..boleh ibarat macam nicol david tukar profession main badminton kalahkan lin dan 3-0.. okay, itu terlebih suda.. sambung main psp berkali2 sampai lampu berkelip2 tanda battery low. terus off lalu golek2 lagi. golek kanan..golek kiri.. zzzz...

tiba2 terasa kena tolak. ada orang datang menyelit. adeih. nak terkucil. mata kembali segar lalu terupdatelah blog aku yang menyepi sekian lama dengan repekan yang menghampakan..

signature2
esok hari ni rest day. mahu pergi beli belah. yay!

2 comments:

  1. Lirik Janji – Akim



    Cubalah kau mengerti
    Perasaan hatiku
    Ku cinta kamu
    Hanya itu aku tahu

    Dan takkan terulang lagi
    Silapku yang dulu
    Meninggalkanmu
    Untuk kedua kali takkan berlaku


    Chorus
    Aku akan selalu
    Menjaga dan mencintaimu
    Aku janji padamu
    Takkan menduakanmu

    Dan takkan terulang lagi
    Silapku yang dulu
    Meninggalkanmu
    Untuk kedua kali takkan berlaku

    Ulang Chorus

    Aku janji padamu
    Akan mencintaimu

    Ulang Chorus

    Takkan menduakanmu

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *