#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 14 May 2011

dua tahun aku mencari kau Joma, akhirnya dapat juga..


Assalamualaikum salam sejahtera. selamat hari minggu dan bercuti. hehhe. hari ni aku tak ada apa2 komitmen untuk mana2 game futsal. sangat bahagia. hilang satu perkara yang aku klassifikasikan sebagai masalah setelah aku menarik diri dari sebuah kumpulan yang agak ternama. aku memilih untuk tetap bersama kumpulan asal aku sendiri walaupun dikutuk oleh kumpulan ternama itu dengan mengatakan aku tak akan pergi jauh pabila bersama dengan mereka persetankan. aku tak pernah keluar dari team asal aku kot. tapi, aku rasa aku tak akan pergi kemana2 kalo bersama kumpulan ternama tu sebab deorang dah level tinggi. takkan pandang aku yang amatur ni. bagi lah komitmen tinggi macam mana pun, mesti akan letak orang yang level tinggi jugak sebagai 1st 8 - termasuk simpanan. aku tak rasa goalkeeper perlukan simpanan dalam mana2 tournament. cuba tengok aku yang level rendah ni, sah2 akan main same2 ngan orang yang level rendah tanpa ada rasa kecewa kalau kalah. ini kalau main dengan orang yang level tinggi, wat mistake sikit mesti rasa bertahun2 bersalah. tak mo lah. kalau nak khidmat aku sebagai keeper, aku akan pergi tolong dengan syarat team tu takde keeper. tolong aje aa, bukan tukar team.

dah lah. malas nak fikir pasal deorang. pi lantak lah.yang penting aku bahagia sebab baru je beli kasut baru. ape? kasut baru? hahaha.. ye lah aku beli kasut baru. abes duit simpanan aku bulan nih. cadang nak beli henpon baru, tapi lain kali ajelah. shopping kasut je dah beratus.


Kasut Futsal Joma

ha ni la kasut baru aku. nama dia Joma. dua tahun aku pikir2 nak beli. tak cari pon. haha. cuma tak de mase nak gi kedai ni buka weekday ngan hari sabtu halfday. macam opis hour pulak. butiknye kat shah alam pulak tu. takdelah jauh sangat dari subang, tapi cam tak de mase kott. tetiba semalam aje yang aku free, so aku beli terus lah. macam cantik aje. tapi tak tahulah kalau aku yang pakai cantik ke tak..hehehe.. Joma ni best sebab lembut je tapaknya. boleh perah tuu.. mane lah tahu peluh jantan tino keluar sampai basah kasut kan? tak pernah kot jadi kat aku ..heheh. yang penting Joma ni murah ajer harganya. tak sampai RM150 kott.. mula2 aku nak beli kasut yang namanya macam orang cina sebut nama ayah nana - Lozano tapi tak berapa nak cantik pulak sebab 1 kaler jer. yang ni warna warni. aku tak tahu lah ape ghoman eh kalau aku pakai ngan glove ijau striking aku nanti. 0.o


alang-alang dah sampai butik kan, tetibe terbeli pulak jersey sehelai. seluar keeper ngan baju fit tu memang dari dulu gak aku cari. tapi jersey tu je yang tak sengaja terbeli sebab macam cantik pulak. pastu rupenye satu set sekali ngan seluar. tapi sayang aa seluar pendek. pendek sgt pulak tu. biarlah. kalo short parat lutut pon bukan aku boleh pakai ponn. tapi takpe, boleh bawak tido. mau mimpi2 main futsal. muehehehe. aku nih dah mengalahkan duta Joma lagaknye. almost complete set Joma aje. nasib baik dia tak buat tudung. kalau tak mau aku beli sekali. heheh.



update: address joma boleh la ke link ni yer~



signature2

5 comments:

  1. salam..bro nk tny ckit..aku pn minat joma..kt mna nk cri ek???butik kt mne???ble bg addres tak??

    ReplyDelete
  2. salam bro..aku pn mnat gak joma ni..butik dia kt mne??ble bg adress tak??

    ReplyDelete
  3. Outlet Joma kat Shah Alam kat mana?

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *