#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Wednesday 27 April 2011

apa boleh buat aku yang lambat

aku ni dah macam kembali ke alam universiti. dulu2, malam mesti masa untuk futsal. weekend pun futsal. mana2 pun futsal. tengah malam sampai awal pagi baru sibuk2 nak siapkan thesis la assignment lah. hari2 jadual pack. sampai kalau orang nak jumpa aku kene wat appointment dulu lah senang cerita. nasib baik kat hostel ade provide mesin basuh, nak makan merempit je sikit pergi cafe. bezanya dulu tak de gaji tapi ade lah scholar sket. kalo result jatuh pun, takpe..final nanti buat lah betul2. tak pon bodek2 lecturer kasi up sket markah. alah, satu markah lagi nak A+ takkan tak boleh kot.. kalau assignment tak siap lagi, boleh la bodek2 ngan lecturer lagi mintak tangguh masa sikit..ye tak?
 
tapi sekarang dah lain. sama tapi tak serupa. alahai. thesis kene siapkan cepat. jumaat ni dah due. material utk meeting tak buat lagi. belum amek kire kerja2 yang makin hari makin banyak tak setel2. takde istilah tangguh2. sepanjang masa kene review. haih rindu pulak zaman belajar. tahu nak enjoy je. baru aku paham ape yang M.U.H. cuba sampaikan. LALALALA KERJALAH!!!
 
okeh. masa untuk kembali kepada realiti
signature2
perasaan itu masih merantai hati
 


6 comments:

  1. sebenarnya sayang ni kerja ke belajar ni? ke apa ke?

    ReplyDelete
  2. wow!asip,sayang?
    nampaknye aku pon lambat d cni!muahaha

    ReplyDelete
  3. masih tak paham neh. jgn pikir student je ade thesis oke..

    aleen; part ni aku memng tak paham. aku pon agak lampi neh. hohoho

    ReplyDelete
  4. alalaaaa cek huda nak kaber plak...ahak! :P

    ReplyDelete
  5. tang mane yang cool tu encik kuceng? hehehe

    aleen mongek..aku nak kaber ape plak? hisk2

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *