#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 2 April 2011

aku ligat bersukan tapi aku bukan seorang atlet

sejak dua menjak ni aku agak pemes. suka bebenor menipu. tak baik tau. dosa dah la berkepuk2. aku rasa bersyukur. appreciate sangat kat semua orang yang pernah sedang dan akan support aku main futsal. dari aku mula-mula pegang bola, sepak angin, rules futsal yang sangat simple dari netball tu pon aku tak tau sampai la skang aku dah pandai dive & terbang ala2 KFCM gitu. ade kale aku pon salah seorang penyumbang gol. haha. pujian bertimpa2 kadang2 buat aku lupa diri. bangga. tapi aku tahu tu bukan aku punya yang mutlak. meh share ramai2. haha

bila aku dah sampai tahap ni (aku kira sebagai satu permulaan bagi sebuah kejayaan. cheewah) aku rasa nak teruskan. terima pelawaan. bertubi2 sampai aku terpaksa buat pilihan. ada satu tahap aku jadi tamak. aku terima semua. ambil pengalaman katenye. inilah perkara yang aku impi-impikan sejak dari dulu. awal2 aku berkecimpung dalam kerjaya ni. kerjaya. sebut pasal kerjaya, aku tak rasa ia dah sampai ke tahap yang layak di panggil kerjaya. aku rasa ia masih di tahap HOBI. boleh bezakan sendiri kan malas pulak nak ulas panjang2.

kamu muda lagi. boleh pergi jauh. takkan nak .......................

tak sanggup plak aku nak teruskan ayat tu. hahaha. biarlah rahsia. oh ye, aku ade beli shin pad ni beberapa bulan dulu. best woah pakai. sampai koyak rabak seluar aku sebab bergesel dengan lantai court. takpelah, seluar boleh beli baru, kulit nak ganti baru merana oi. jumpa lagi di mana2 tournament. bubbyee




signature2
aku ni masih lagi amatur. jauh lagi nak sampai tahap PRO

3 comments:

  1. clap clap! ahkak jugak yg kaki bangku..hehe

    ReplyDelete
  2. hahah.skali skala tukar kulit bagi berganti...baru mcm star cket...wi3

    ReplyDelete
  3. lily;

    boleh asah jadi kaki manusia. hehe

    aleen;
    ah. tak sanggup aku weyh!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *