#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 27 March 2011

mengejar mimpi

teringat kat satu entry lama aku tahun lepas. malas pulak nak korek link yang mana 1. kisahnya masa aku create entry tu, aku sorang penganggur berjaya. macam2 kerja aku pernah buat. dan salah satu pekerjaan yang aku lalui tu ialah pekerjaan yang masa kanak2 aku tulis kat ruang cita-cita. 

guru. aku seorang guru sekolah menengah. mengajar subjek yang paling aku tak suka masa aku sebaya budak2 tu. faktor cikgu garang macam harimau lapar tak makan berbulan, mengantok sebab makan nasi kawah asrama tu yang buat aku meluat2 nak belajar sampai esok nak SPM hari ni aku hafal semua cerita sejarah tingkatan 4 ngan 5. hebat gak aku dapat A2. jangan maen gile. hahaha. tetibe aku kene mengajar subjek tu. haru biru aku jadinye. nasib baik waktu aku masuk mengajar tu ialah waktu2 exam. so aku ajar deorang math ajelah. hahahaha. tak pon aku bagi je latihan banyak2. cakap banyak pon deorang akan tido macam aku dulu2 gak. nasib baiklah sebulan je kan.

sekarang, aku rasa nak cipta satu sejarah. asik belajar sejarah aje kan. meh aku tunjuk bakal satu subjek sejarah yang baru.



Kisah seorang penyelamat dunia



jangan segan-segan nak berbangga dengan aku. kihkihkih
signature2
.yesterday is history. today is present. tomorrow is mystery.

2 comments:

  1. hahah.jgn men giler!bapak kencang sehari hafal dpt a2.mabeles!

    ReplyDelete
  2. ha. baru ko tau aku ni mabeles. muahahahaha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *