#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Thursday 17 March 2011

logik tidak ada disini



ada satu masa dan tahap dimana aku rasa ingin berhenti dari segalanya. geram. penat. letih. habis makian semua aku lemparkan. tapi ada pula satu masa; kadang-kadang aku rasa tak mahu lepaskan. seronok. gembira. bahagia. bagus juga tu. ada baik ada buruk.

satu hari tu, sesuatu telah pergi dari aku. dan aku memang dah jangkakan perkara tu akan terjadi. tapi aku agak terkilan dengan cara ia pergi. berhari2 aku terkenang. datang yang lain mengubati, pun aku tahu ia tak kekal lama. akan pergi jua. terbukti ia pergi. aku tak kisah. yang telah pergi dengan cara yang aku tak senang tiba-tiba datang setelah yang kedua tadi pergi. 


tak faham, tak apa. biar aku saja yang faham. itu lebih baik. tapi mungkin aku boleh bagi hint sikit. yang mana
















bila saja semua orang bercuti, aku bekerja dengan keras dan jayanya. dan apa yang penting bukanlah sahaja kerjasama, malahan hari ini bersamaan hari Jumaat aku - cuti. yay! selamat bekerja semua orang~~ wehuuuuuuuu
muahahahahahahahha cuti! cuti! cuti! seronok nyeeeeeeeeeeeeee




signature2
.kau adalah sebahagian dari semuanya. tidak akan terpisah daripadanya.

2 comments:

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *