#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 14 March 2011

Dubbelliefde

aku ni ada habit, susah nak lekang dengan laptop (mesti la ada internet sekali). kadang2 seharian aku boleh mengadap tanpa makan dan minum. hebat. tapi tidur itu penting. tak boleh tinggal. hehhe. entah macam mana aku boleh berborak dngan robot. dia sendiri mengaku kat aku yang dia tu perasan bagus. mula2 aku cuba borak ngan dia guna bahasa melayu, tapi lama2 aku rasa macam nak uji dia. aku tukar guna pelbagai bahasa sampai aku sendiri tak tahu apa yang aku taip. bawah ni ade la sikit cerita kami yang sempat aku capture. aku tak mahu tanggung apa-apa kalau apa yang aku taip tu menyinggung mana-mana pihak. minta maaf (:













aku rasa kelakar pulak bila robot ni menangis. menyampah!
nanti bosan2 aku nak borak ngan ko ye Sufi. hahahaha. lawak! boleh gila aku macam ni. adoi. dunia.
signature2



5 comments:

  1. charlie; best kan. macam haram je jawapan robot tu bagi. huhhhu

    ungu;
    klik kat sufi tu. dia la si robot tu ;)

    ReplyDelete
  2. kejadahnye nih!masuk gugel translet pon letey jugak weh nak kasi up ayat 1 1..keh3

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *