#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Tuesday 8 March 2011

tiba-tiba aku rasa rindu kat korang

korang ni gila. gila gila. walaupon korang suka kutuk2 aku tak tentu hala, tapi aku suka bila korang melompat2 macam monyet tak cukup pokok nak panjat. kita kenal takde lah lama kan. aku rasa 3 bulan tu pon tak sampai. awal-awal dulu aku rasa korang semua ni tak best. sebab nampak skema jer. tapi bila dah keluar taring, masing mengiau tak berhenti2. lagi2 masa makan. tak kira la makan pagi ke, tengahari ke. masa break 5 minit ke. biskut tu kalau tinggal 1, walaupon tak sedap, itulah yang direbutkan. tapi peh, terngiang2 aku omelet makcik katering tu. 

 lei, cepatlah kawen. leh kitorang wat gathering. hehehe


signature2

2 comments:

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *