#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 10 April 2011

rahsia. tidak akan selamanya rahsia.

sibuk je aku rasa minggu ni. ape yang aku sibukkan pun aku tak tahu. mungkin banyak menyibuk ade lah. sibuk menyibuk. bila dah mula menyibuk tu, mestilah sibuk solvekan perkara yang disibukkan tu. memang serabut otak aku dibuatnye.








tentang apa?
rahsia.
benci
satu hari nanti kau pasti akan tahu
aku harap "satu hari nanti" itu segera tiba
oh tidak. aku perlu segera bersedia akan ketibaan itu
kedengaran pahit
kebenaran. sedang ku telan. sukar diluah








ah. aku rasa janggal pulak sebut perkataan sibuk berkali2 ni. nak korek kamus dewan setebal 5 inci tu malas pula sebab aku rasa sangsi - betul ke wujud perkataan sibuk ni?
signature2
if nothing last forever, will you be my nothing?

3 comments:

  1. if nothing last forever, will you be my nothing?











    pergh berkarat jiwangnya.. habis tetanus jadinya.. kah3

    ReplyDelete
  2. aleen; ko kalo tak dengki ngan aku tak sah. huh :P

    asip; jangan sampai krem sudah..hahahaha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *