#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 24 September 2010

suka hati

selamat sejahtera

lama jugak aku tak bersosial. bersosial ngan family hujung minggu jer.. nak gak keluar rumah gelak besar ngan member2..buat bende yang kite suke same2..buat bende yang kita selalu buat sama2.. 

nak bersosial dengan kawan-kawan kat lama maya pun susah - teknologi ujung jari, mungkin mereka kat ujung dunia..huhhu~, apetah lagi dengan kawan-kawan yang real.. mane tak nye, asek bersosial dengan keje. keje? ye..keje.. keje..keje.. kalo boleh nak lepak ngan semua kawan2 yang aku kenal dalam satu masa. tapi susah jugak..hidup ini satu pilihan. apa yang kita pilih tu, mungkin akan menyenangkan sebelah pihak, tapi menyakitkan sebelah pihak yang lain. kita tak mampu menggembiraan hati semua orang dalam satu masa.. lepas tu sendiri yang terseksa. sekali lagi, hidup ini satu pilihan.

mari dengar lagu..



Natasha Bedingfield - Natasha Bedingfield Unwritten .mp3
Found at bee mp3 search engine

bile hangout ngan kawan2, otak kadang2 terlari tune sket masuk tempat keje. tapi bile betul2 time keje, xde plak nak terlari frequency ke tempat laen. ini tidak adil! tak balance hidup aku sebagai seorang remaja yang indah. huhhu~

hari ni je ade banyak open house.. kawan yang berbeza, op kos kat tempat yang berbeza..mane satu nak pergi, kene pilih gak..pastu nak kene pilih baju mane nak pakai..lepas tu kene pilih pukul bape nak pergi..pastu nak pilih transport jenis ape nak guna..sampai umah tu nanti, kene pilih makanan ape nak makan.. lepas tu nak pilih topik ape nak dibualkan..

itu sajelah.. aku memilih untuk berhenti merepek kat sini..sekali lagi, hidup ini satu pilihan.

think before you throw
anda mampu mengubahnya

Manusia sering mengira sesuatu baik untuknya, padahal buruk di hadapanNya. Mengira sesuatu buruk tapi sejatinya baik di hadapanNya - Tifatul Sembiring.


bubbye.. jya..mata ne ^^
signature2

4 comments:

  1. Hmm.. tak rasa cam detail sgt ke pilihan mu itu? huhu.. Open house kan utk seronok2. Kita enjoy!!.. hehe..

    ReplyDelete
  2. hah,bile lagi nak hang out dgn aku?bawak dwet raye skali.wihihi

    ReplyDelete
  3. hahaha.. belum apa2 dah mintak duit raya? huhu

    ReplyDelete
  4. hahaha..ape boleh bikinotak tengah mereng2 tak cukup oksigen..seb bek tak nyanuk lagi..

    aleen; anytime~ ko call je aku, belum tentu aku dapat datang..hahahaha..nanti aku belanje ko shisha eks ;P

    si aleen ni kalo ko nak tau radin, memang hampes sket..ske mintak yang bukan2 kat aku..huhuhu

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *