#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 4 September 2010

benci dan suka

aku pergi teman housemate aku membeli belah kat JJ Bukit Tinggi. dengan harapan sekadar teman. tapi aku benci betul bila mata aku terpandang sale 50% kat pelusuk ruang pakaian JJ. kebetulan kitorang sampai kol 7, sangat lengang kompleks tu sebab ramai yang tengah mengadap makanan menunggu waktu berbuka kat restoran2. aku nasihat dalam hati, jangan cepat tergoda. nafsu je tu..rilek2.. tibe2 ade satu suara dari hati cakap, eh, aku tade seluar kaler itam la..ape kate test sekali...50% diskaun tuuu...lepas ni tak datang lagi...
sabar2..kite usha2 dulu..mane tau ade lagi best..
aku tak taulah ape kuasa yang membuatkan tangan aku menarik beberape helai seluar untuk di test. perghhh, kuat sungguh kuasa tu..dapat pulak mata aku melekap terasa selesa ngan salah satu seluar ni..dengan tanpa segan silu, aku terus mintak amoi tu tulis sebab dah berkenan. alahai..kalah jugak..
 
oke..stop..aku tamau beli lagi..sementara tunggu housemate aku pilih seluar, aku jalan2 kat kawasan baju..secara tak sengaja, aku terjumpa baju ni..cam cantik.. alamak... aku dengan ringan tangan amek baju sehelai..test..peh, saiz S aku muat weyhhhh!!! tapi jangan cepat melatah, saiz S itu agak besar dari saiz S yang lain. haha..bangga sebentar sebab boleh pakai baju bersaiz S. ye..kali ni aku telah terbeli baju itu..
 
benci arr perasaan neh..
 
semalam aku g pesta buku POPULAR kat KLCC..ramai gak orang..aku memang niat nak teman makcik aku jer. tak mau beli ape2.. sekadar teman oke..jgn tertarik dengan ape2 buku..
 
eh, komik Kijiya TROIS..amek 1 masuk bakul..dah2..satu jer..
tetibe aku terpandang kat satu ruang khas untuk cd/dvd.. weyh! banyak giler anime! alamak..nak ni..tak2..nak tuu..grrr..semua cerite best..bongok la..last2 aku amek gak The Melancholy of Haruhi Suzumiya. 3 season in 1. ouhh..jalan2 lagi, aku terjumpa pulak cerita Bloody Monday 2, Code Blue 2, Liar Game 2. alaaaa... mane boleh camni...huwaaa..nak tgk semua tu..dengan penuh berhati2, aku pilih Bloody Monday 2..yang lain2 tu tunggu harga jatuh lagi..muehehehe..
 
dah..nak sambung tengok Bloody Monday..
 
 
signature2

3 comments:

  1. Pakar Ekonomi berkata :

    "Berapa ringgit yang anda telah laburkan pada hari itu?"

    hahaha.. byk jugak ko beli..

    ReplyDelete
  2. budak bilik aku sgt giler tgk citer katun jepun.haih~~

    ReplyDelete
  3. radin; banyak jugak..huwaaaaaaaa

    aleen; ko jeles ni..hahahaha
    rugii woo tak minat anime..lalalalala

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *