#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 5 September 2010

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Di kesempatan ini, saya ingin megucapkan Selamat Menyambut Hari Aidil Fitri kepada semua umat Islam di muka bumi ini. saya juga ingin memohon maaf sekiranya terlakukan perkara-perkara seperti berikut:

terkasar bahasa
terumpat
termengata
termakan
terminum
terlupa janji
teraba
terkutuk
termaki
termarah
terhutang
tersepak
terpakai
terambil

dan segala "ter" yang saya lakukan sama ada secara sedar/sengaja atau pon tidak. saya juga ingin meminta anda sedikit duet raya. isk..tersasul plak.. saya ingin duit raya.. alamak tersasul lagi.. saya berharap agar anda dapat memanfaatkan hari raya yang mulia ini di samping keluarga dan sanak saudara yang tercinta, dan dicintai.

kepada mereka yang memandu pulang ke kampng, berhati2 di jalan raya. jangan terlalu mengingati orang yang tersayang sebab ia sangat bahaya. sila fokus kepada kereta yang anda pandu dan patuhi peraturan jalan raya okay~ jangan lupe service kenderaan (bagi yang drive sendiri jer)

kepada mereka yang tak balik kampung, sila jaga rumah orang yang balik kampung yeee..hehehe

kepada yang bekerja pada hari raya, pengorbanan anda amatlah dihargai. tak dapat cuti tak beerti tak dapat raya.. (macam bagi ucapan kat diri sendiri jer..uwaaaaaa)

kepada mereka yang berada jauh di perantauan dan tak dapat pulang ke tanah air, janganla bersedih yee..ade hikmah di sebaliknye..bile lagi nak merasa pengalaman tuu.. ^,^ 


salam sayang dari saya.. -geli tak? jangan muntah hijau kat sini plaks.. hohohoho bubbye~

signature2

8 comments:

  1. yer.. selamat hari raya. saya pun teringin nak duet.. eh.. bukan..
    nak minta maaf zahir dan batin.. ehehe..

    ReplyDelete
  2. hehehe..huda..naseb baik ko mention terraba tu..ko selalu teraba aku...ooopppsss..tershashul plak...hahahaha...hud..selamat hari raya....muaahh gak...i syg u juge...jgn muntah..xkire la warna muntah tu hape...hahahaha...dtg r umah....skali dtg ngan jannah ngan yanie k~...hud..aku duk melaka tau~

    ReplyDelete
  3. ehhh Radin..dah tua mane leh mintak duet raye..hehehe

    ena; opss..dat's y i mention u..hoho..melaka? alamaks..makin jauh la palak ko tinggal..huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. ah malas nak ckp byk.da komen kat fb cukop.hu3

    ReplyDelete
  5. dark rose; selamat2 ;)

    aleen; wekkkkkkk :P

    ReplyDelete
  6. ala hud..dekat je kot...meyh la...1-2 jam smpi daaaahhhh~

    ReplyDelete
  7. bkn ape..aku xde cuti raye maaa~

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *