#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 6 September 2010

Nikmat

Assalamualaikum dan salam sejahtera kawan-kawan..

Sedar tak sear Ramadhan hampir sampai ke penghujungnya kan. hari Khamis dah raya. lepas tu penuh pulang invitation dari kawan2 untuk berbuka sama-sama. dan yang penting ade yang aku terpaksa tolak atas sebab yang tertentu dan aku nak mintak maaf kat kawan2 aku yang aku dah janji nak berbuka sama2 tapi tak apat tunaikan. aku TERLUPA. serius. macam mana boleh lupa, Wallahualam.



cakap pasal buka puasa ni, aku baru je balik dari majlis Jom Berbuka Puasa with DiGi kat The Apartment, KLCC.

best woo...aku memang suke datang majlis lagi2 melibatkan makan2..hehehehe.. aku ni dah la bogger picisan, mane la ade orang kenal aku .. aku kenal orang lain adelah.. haha.. tapi itu semua tak penting bagi aku sebab aku pentingkan perut aku diisi  oppss..salah taip plakss.. sebab masa ni la aku boleh berkenalan ngan deorang. kitorag share pendapat, pengalaman, cerita.macam2 arr..yang penting aku suke makan isk..ape asek tersasul ni..hohoho

makanan2 yang deorang serve, tak payah cakap la..rasa nak tido kat situ jer..penat mulut mengunyah, berat lagi perut menampung..hehehe.. lepas makan2, ade aktiviti cabutan bertuah..memang bertuah mereka dapat sebijik HTC Aria.. aku? aku tak la malang, tapi tak sebertuah mereka jer.. dapat invitation ni pon aku rasa macam dah bertuah kan..hehehe..nak upload gambar, aku tak bawak kamera pon tadi (padahal takde..hihi). so aku nak tunggu je la mereka2 yang bawak kamera canggih2 tu uploadkan eks..hehehe

ape2pon, terima kasih DIGI & Nuffnang ~ lepas ni wat open house plak eks..sure aku datang..hehehehe
signature2

7 comments:

  1. ko bab makan...mmg no 1...huhuhuhuhuhuh

    ReplyDelete
  2. mencik!pegi xajak aku!malas nak kawan ko dah.



    tp ko bley rasuah aku dgn dwet raye.miahaha

    ReplyDelete
  3. Wahh.. lain kali kalau pergi mana2 majlis leh ajak kau. tolong perabih beras..
    whahaha

    ReplyDelete
  4. kak, well..you noe me..wahahaha

    aleen; ah, aku tak makan rasuah..
    ko nak duet raye? meh datang umah aku nak? hehehe

    radin; betul2..jangan luper eks ;)

    ReplyDelete
  5. kak, well..you noe me..wahahaha

    aleen; ah, aku tak makan rasuah..
    ko nak duet raye? meh datang umah aku nak? hehehe

    radin; betul2..jangan luper eks ;)

    ReplyDelete
  6. best giler dapat mkn free kena invite camni

    ReplyDelete
  7. ariff;

    memang pon..hehehe Alhamdulillah :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *