#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Wednesday 25 November 2009

terkilan

kalau kau terbaca, kau boleh marah. nak mengumpat kat belakang pun aku tak kesah sebab aku dah penat tanggung dosa umpat kau. banyak lagi dosa lain aku nak tanggung.

bertahun gak aku pendam. ingatkan aku sorang je yang terasa, rupanya mereka (mulan n jas) pun merasa. dain? oh, aku jarang kontek dia. aku dgr2 dari mulan n jas je.

aku tak tahulah apa salah kami. sejak hari tu, kau sepi. jahat la aku ni kalau aku kata kau cuba putus kawan. kawan?

sejak kau kawen. malam tu, kami berempat lepak2 sampai tido umah kau. yelah, spent time untuk orang yang nak tamatkan status bujang. aku rasa, tu la last day yang kita gelak besar same2. mungkin bukan terakhir untuk mereka.

umah jauh? mesej sudah. kredit abes? internet ada. xde masa? bohong la tuh. active blogger, fb gak. slalu je dapat email forward2 kat semua orang. dulu la, sekarang dah tak dapat. lost contact? haha. sangat tak logik. aku akui lah, aku lost kontek ngan nurul n amni.

mungkin tak standard kawan ngan orang bujang. so, kalo nak borak2 pon, kene ngan orang2 yang dah kawen agaknye. eh lupa lak, saidah n finas belum kawen rasenye. hurm..ntah lah.

bila orang tanya aku, mana kau? aku jawab je 'ntah. aku tak pernah kontek kau'

n aku tulis bukan nak merayu kau balik kawan ngan aku. cuma penat mengumpat. so aku decide untuk cerita depan2 pasal kau lupakan kami. kami sedar siapalah kau kami. xkesahah esok raya haji ke tak, aku mintak maaf la bagi pihak kami sebab selalu umpat kau. mungkin kami jahat. selalu bawak ko ke arah kantoi sampai kene denda n rotan masa kat skolah dulu. mulan pulak bising cam nyamuk. mungkin decision kau tepat. terima kasih lah kenangan2 manis pahit yang kau share ngan kitorang dulu. sorilah, aku ade lupa sikit. makin lame makin ter'erase'. kenapa ntah.

siapa kau? hanya kau saja yang mengenali kau.
myself

17 comments:

  1. Huda...aku pn turut terkilan...
    adakah aku dlm kategori 2 gak?..
    aku pn dh kawin nie...
    aku lupe kt korg ke?...
    aku harap aku xkn lupekn korg la yer...

    ReplyDelete
  2. haha..kan aku kata, hanya kau kenal kau.

    at least ko masih sanggup borak2 ngan aku. so kita still in touch walaupun dulu tak rapat mana kan?

    kan kan~

    insyaAllah. aku akan ingat ko selalu~
    hehe

    ReplyDelete
  3. xbule nk sokong mane2 pihak... hmm, tp sayangnye klu hubungan kwn terputus stlh terjalin lama kn.. cuba2 la merapatkn kembali hubungan itu k =)

    ReplyDelete
  4. hait2.
    pernah mencuba, tapi keputusannya hambar.
    hurm..

    ReplyDelete
  5. kenape aku rasa cam kenal je ngn orang yg ko mention tuh..huhu...

    ReplyDelete
  6. mcm aku ckp, cinta merubah segalanya. aku still ng idea busuk aku, dia jeles husband dia tlepas ckp dia pnah suka kat kau.

    hmmm. tp aku xkenal pon dia. mcm kau ckp, hnya kau yg kenal kau. eh? ntah aku pon pening la

    ReplyDelete
  7. @mard: haha~ agaknyelah. sebab tu dia kawan ngan orang2 dah kawen je kot. huhu. kawan2 aku cantik2, so nak be fair and square, dia jauhkan aku sekali. ntah. hanya 'kau' kenal 'kau'. hohoho

    ReplyDelete
  8. @Anis: hehe. mesti lah ko kenal. so, lepas kawen ngan cik abg, jadikan post aku sbg pengajaran ye. kalau tak aku post pasal ko pulak, siap letak link lagik. hahahaha. aku mmg jahat, diakui.

    ReplyDelete
  9. wei huda.. ko ni.. ish2.. lawak ar plak.. ko nk terasa2 ni...... dgn budak tu... hahahah.. ape ar.. ko lupekan je ar.. biarkan sahaja dia dgn dirinya.. huhuhuhuu...... ala.. da name pun 'kawan'....... boleh dtg dan pergi bila2 masa je.. huhu.. (ni kawan y ko cite dulu ke? huhu)

    ReplyDelete
  10. haha..bukan budak la..mak orang.
    aku pernah cerita ker? tak lah..aku rasa tak pernah kot..aku umpat ngan deorang2 tu jer. hohohoho

    ReplyDelete
  11. ade.. ko penah cite pasal sorg kawan ko ni.. pasal kawin2 gak.. huhuhuhuhuhu... ish2.. udah2 ar tu mgumpat... hahahah

    ReplyDelete
  12. ntah ko ni..dah2 a tu ngumpat..
    tak baikk~

    ReplyDelete
  13. hahaha..
    huda, insyaAllah aku tak lupa..
    kalo aku de terlupe, ko igtkan aku tau...
    hihihi...

    ReplyDelete
  14. Ade jgk ek org mcm tu?? Dh kawen, tp lupa plak kt kwn2. Ishk3!! Tp my xperience, belom kawen lg dh mula lupa mmbr. Bf/gf la segalanya bg mereka. Kwn? Xde dlm kamus hidup. Tp, bila ssh, kwn jugak yg dicari.. Manusia.. Manusia..

    ReplyDelete
  15. haah..pasal bf/gf tu, dah biasa dengar + kene.
    yang kawen ni......
    olah dari ayat siggplus: persahabatan memberikan senyuman ketika cinta memberikan kekecewaan.

    ReplyDelete
  16. aku cukup kenal kawan kau.
    sampai ade 1 mase tu, die pernah komen kat gambar aku n kekawan sekelas die.
    die ckp.
    "muke semue macam kanak-kanak n tak berubah pun korang"

    mungkin die da kawen, die perlu berubah kot. tapi, sampai wat camtu kat ko, mulan, jas sume tu. aku rase tak patut tuk seorang kawan.

    atau mungkin die rase, hidup die da sempurna.

    err..betul ke tak ntah orang yang aku pk ni same ngan orang yang ko maksudkan.

    yush ~~

    ReplyDelete
  17. haha

    mungkin orang yang sama

    mungkin orang yang lain

    'hanya kau kenal kau'

    nanti ko ngan koyum kawen, jgn wat camtuh tau~

    hehehehehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *