#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Wednesday 4 November 2009

mikylayna



tak sangke, pagi tadi dok tulis entry tak de mase, malam ni tak le tido sudah~ training lah sekarang. keluar kol 7.30 pagi, sampai umah plak kol 6 ptg. 1st n 2nd day cam penat aa. tapi hari ni tak rase dah. so boleh lah teruskan untuk 3 bulan. huhuhu.

nak membebel rambut aku ni makin panjang la pulak. nak beli sepit rambut, tak mampu. huk huk. poyo lah Huda, cuba berhenti menipu. baik, dah berhenti.. hari tu dah masuk giveaway yang Zhaneez - craft wat, tapi cam tak dapat jer. di sebabkan aku ni seorang yang tak mahu mengalah, maka aku nak join giveaway lain pulak



kali ni, datang dari mikylayna lak. ekekeke. aku tatau la, nape aku suka masuk giveaway ni. manalah tau satu hari tuah badan dapat hair clip percuma. hehe. ye lah, comel2 kan. aku ni dah la tak pandai nak cari mende2 girlish ni kat kedai. masuk kedainye pun tak pernah. jadi dari sinilah aku baru dapat menjinak2 kan diri dalam bidang girlish ni.

nak tengok hair clipsnye? comel~ jangan jeles. ceh, cakap macam dah dapat jer


aku tak peduli. aku paling suka yang warna merah tu, atas, 1 dari kanan. pastu yang bunga warna putih, bawah, dua dari kanan, pastu yang biru, bawah, 1 dari kanan. pastu nak gak yang kuning, atas, 1 dari kiri. yang oren tu pon cantek gak. tengah atas. eh, lagi 2 tu pon cantik lah. haiz, kan best kalau dapat semua.

kalau korang nak tau, dia bukan jer buat hair clips ni. macam2. cuba lah tengok gambar2 kat bawah ni.



comel2 bukan? maka atenye boleh korek2 lagi koleksinya di mikylayna ye~ kalau nak belikan untuk aku satu pun sangat dialu2kan. ee sape yang nak belikan tah. suke2 jer mintak. nak jugak! nak jugak!
myself

5 comments:

  1. cutenyer hair clip tu, ko training apa huda skrg?

    ReplyDelete
  2. hehehe...
    sungguh terhibur mmbcnya...

    mekacih join!!!
    :)

    ReplyDelete
  3. wani, cute kan. ko belikan aku satu buleh? hahaha..memain jer.kalo nak bagi betul2 oke gaks

    aku training ngan SIRIM skang kat bukit jalil. adela belajar pasal ic lebih2..huhu

    ooo...namenye mdm cabbiena (suke ati aku jer panggil mdm. tak pe kan) hehe, belum cuba belum tahu. neway, comel2 la semua tu. adoi. rambang2

    ReplyDelete
  4. salam kembara..

    give away takmo..

    take away nak..

    ngee..

    ReplyDelete
  5. hehe, ko ingat blog aku ni kedai fast food?
    ekekeke..take la ape2 kat sini away. free jer. lalalalala

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *