#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 6 November 2009

MOBS & Little Clothes Contest Giveaway

aku ni dah macam giveaway seekers pon ade gak. hehehe. kali ni hadiahnya menarik seyh:



waaahhhhhhhhhh~~~!!!! korong kotokkan ngolok oko no* uh.. kalo dapat, leh bagi hadiah kat anak2 buah aku. pasti aku adalah makcik yang HEBAT lagi BAIK HATI. huwahahahahahahaha~ ya, aku sedang menganyam bakul di sekeliling aku sambil terangkat dengan sendirinya dek angan2 yang besar menggunung ni.

eh korang nak join gak ker? lorh, nah linknya. cepat, sebelum 15 NOV oke~ jumpa di sana~~

*translate: tolong katupkan mulut aku ni
myself

2 comments:

  1. salam kembara..

    katop pakai koyok ke endipelas huda?

    ngee..

    ReplyDelete
  2. erm, endiplas je lah..pakai koyok nanti pedas pulak..

    ekeke~

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *