#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 6 November 2009

kali ini ia berbeza


hari ni, aku nak promote satu blog. erm akak2 ni namenya Cik Rai dan Cik Akma. dari pemerhatian aku, mereka mengkhususkan hiasan untuk majlis2 perkahwinan. eh, jangan salah sangke ye. aku tak sampai jodoh nak kawen lagi oke~ sebenarnya aku nak masuk giveaway jer. hihihi. bosan kan jadi aku. hari2 update blog sebab nak giveaway jer. who cares~ ade rezeki, dapat la, kalau takde usaha lagi. betul tak? nah tengok:


made with love

cantik la.. warnanya pun merah. aku suka warna merah ye everibadi. kalau dapat, leh aaa aku isi henpon aku yang tak berapa canggih tu. takpon, boleh isi duit syiling. bukan ape, kalau naik train, senang ade duit kecik. huhuhu.

eh, tunggu ape lagi, korang join la giveaway ni  jugak ye~ daaaaa
myself

4 comments:

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *