#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Thursday 16 August 2018

Masalah oh masalah

Aku tulis aku padam. Aku tulis aku padam. Masalah betul lah.

Sebenarnya aku nak tulis bukan pasal masalah yang aku hadapi sebab aku bukan jenis suka jaja cerita kat semua orang, cuma nak luahkan je sesuatu.

Kalau kata kita ada masalah, dan ada orang yang tegur "beb, aku nampak kau macam ada masalah. Kalau kau tak keberatan, cerita kat aku. Kalau tak boleh tak ape. Aku faham. Aku bukan nak masuk campur tapi aku risau tengok keadaan kau" macam ni, jangan lah buang dia dari hidup kita. Rugi oi.

Kalau kita bertegas tak nak cerita sekalipun, sekurang-kurangnya boleh la ajak dia jalan-jalan ke, kayuh basikal ke, makan tengahari ke. Ape sajalah asalkan kita tak stress melampau sehingga membawa kepada depression yang teruk.

Tapi, kalau kita jumpa orang yang lepas kite ngadu, kita pulak yang kena maki balik, baik tak payah. Buat tambah stress je kan.

Itu sajalah yang aku nak bebelkan. Mungkin ada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang meninggal dunia tapi aku tak tau siapa. Kikiki

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *