#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 21 September 2013

Maxis mula buat hal

Bismillaahirrahmaanirrahiim

Assalaamualaikum

Aku pengguna maxis broadband. Siap ambil 20G lagi. Reset data setiap 18 haribulan setiap bulan. Boleh guna sehingga 8 devices. 

Sejak 20 haribulan 9 aku dapat error ni

Gila ke ape. Aku turn broadband on seminggu sekali hingga 3 kali. Sekali guna antara 2-4 jam, update blog, baca blog, facebook etc. aku jenis jarang tengok video kecuali one piece. 

Bayangkan dalam 2 hari, aku dah mencecah data limit, yang mana 20 - 9 - 2013 adalah hari pertama aku guna broadband sejak di reset pada 18 september. Phuiii. Dan ini bukan pertama kali aku kena.

Sekurang-kurangnya dulu TM buat hal lepas contract dah habis.

Aku nak terminate. Tapi kena tunggu lagi 5 bulan. Ke nak terminate je ni?

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *