#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 9 September 2013

Paranoia Review

Bismillaahirrahmaanirrahiim

Assalaamualaikum

Alhamdulillah. Terima kasih Nuffnang kerana memberi peluang kepada blogger picisan macam aku ni untuk tonton tayangan perdana Paranoia 9 september 2013. Seronok la kan dapat tiket wayang free siap boleh ajak member sorang follow sekali. 

Kalau tengok dari perspektif jalan cerita, menarik. Aku suka cerita genre macam cuak-cuak sikit. cerita tentang konspirasi antara 2 syarikat besar. Hero dapat task yang mencabar. Kalau ditelan mati emak, kalau diluah mati bapak. Tersepit antara dua perkara penting dalam hidup, duit & keluarga. 

Hero, handsome. Ha. Nampak tak permainannya. Badan tough. Otak bijak. Anak yang baik. Pendek kata ciri-ciri lelaki idaman kebanyakan wanita la. Cewah!

Tapi sayang ceritanya slow. Plot tak jumpa lepas sejam tayang aku still gelisah ape cerita macam ni.. Orang kanan aku 3 kali terlelap. Orang kiri aku sampai habis wayang pun tak bangun-bangun!

K bai~


No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *