#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 21 September 2013

Dia nampak tuah aku?!

Bismillaahirrahmaanirrahiim

Assalaamualaikuum

Jam sekarang 3:30pm. Aku ngan seorang kawan lelaki pergi satu kedai makan. Ye kawan. Tak ade ape-ape yang istimewa pun. Kitorang baru habis attend kelas leadership management, so perut memang kaw-kaw punya lapar. Hehe

Kitorang pergi satu kedai makan. Pakcik gerai ni sembang ngan kawan aku. Then dia pandang aku, "handsome suami ni"

Aku blur. Aku tak de lak pegang dia macam gaya laki bini lak kan. Kawan aku terus cakap "kitorang tak kawen"

Pakcik tu sambung. Tak peduli, "dia ni handsome ni" aku senyum je la.. Dia sambung cakap kat kawan aku lak, "dia ni bawa tuah. Betul. Ada tanda tuah kat dia ni. Tapi saya tak nak bagi tahu ape tandanya - nanti syirik."

Aku senyum je la. Tuah eh. Amiin. Kalau betul, alhamdulillaah. 

P/s: tuah tu ape?

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *