#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 21 October 2013

Hospital hari #5

Bismillaahirrahmaanirrahiim

Assalaamualaikuum

Hari ni hari ke 5 aku duduk hospital teman mak aku. Mak aku hari ke 6 sebab malam dia warded aku kena paksa balik rumah. Hehehe.

Macam-macam la yang berlaku. Tapi kisah mistik, alhamdulillaah la tak ade. Wahaha. Dulu ade gak tanya kengkawan yang pernah buat operation untuk gynae, sekejap je kate mereka. Tapi kata doctor, tak gak sebab bergantung kat patient tu sendiri. Wuhuuuu. Betul la. Sedar tak sedar 6 hari warded mak aku ni.

Ni first time aku jaga orang sakit kat hospital. Nak tido? Kirim salam. Lelap sekejap, mak aku panggil. Lelap sekejap mesin berbunyi, ubat habis. Lelap sekejap, nurse datang, doc datang. Nasib baik cute & kacaaaaaaak 😘 hahahaha!

Waktu siang pun tak de la rehat sangat. Kehulu.. Kehilir.. Sekali sekala ade gak sembang ngan orang katil sebelah menyebelah. Nak sembang ngan doctor sibuk lak. Eh? Hehe



So tu je lah kot. Ni sekarang tengah tunggu pihak hospital uruskan mak aku untuk discharge dari ward. Tak sabor nak balik dan tido puas-puas. Lepas ni turn ayah aku lak jaga mak aku. Wahahaha!

Oh, tuju lagu sikit. Terima kasih buat nurse, doctor, jiran katil sebelah, cleaner, runner tukang bagi makanan, mak guard, ahli keluarga, kawan-kawan saya dan kawan-kawan mak saya dan semua yang terlibat secara langsung dan tak langsung dalam usaha menyembuhkan mak saya selama kami ade kat sini. Semoga usaha anda diberkati Allah SWT. 

I'm gonna miss you guys!!! Especially bau perfume doctor yang selalu attend mak aku.

eh? 😅

Kbai!

Pemandangan dari ward 11C. 

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *