#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 21 February 2011

Jauhi aku

aku tak pandai menipu. sebab selalunya penipuan aku akan kantoi (kantoi dalam bahasa melayu sebenar ape ek? oh, terbongkar) akhirnya dalam masa beberapa saat. kadang2 aku dimarahi kerana terlalu jujur. adakah kejujuran itu benar2 akan menjatuhkan seseorang? aku tak pandai nak berselindung.

aku jawab semua soalan dengan jujur. aku reveal semua kekurangan aku secara tak sengaja. macam orang mabuk tengah tido main lepas je semua cerita. aku degil kerana aku melanggar arahan seorang ketua. aku seorang yang cepat bosan. lalu aku ditolak. mentah2 macam telur goyang. sedapnye.

takper. kalo ditawarkan pon aku tetap akan menolak.

hahahahaha *gelak sambil cekak pinggang.

signature2
awak punya background is medic. kami takut awak tak boleh jawab soalan teknikal.
belum cuba belum tahu. cuba lah jujur sikit macam aku. grrr

sebenarnya aku tengah dengar lagu Jauhi Aku - Gensekii. hehhe

6 comments:

  1. susah tak kalau jadi jujur? jadi jujur pun ramai haters. huhuhu!

    Entri Terkini : Terima Kasih Dari Aku Untuk Kamu Wahai Followers

    ReplyDelete
  2. "i wanna be a billionaire soo fuckin' bad"

    ReplyDelete
  3. mcm ex bf aku.memang jujur xberbelah bahagi.kadang2 aku pulak naek hangen,apesal die xmenipu bile perlu?!ha3

    ReplyDelete
  4. aku memang tak percayakan konsep "menipu bila perlu"

    ;P

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *