#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 19 February 2011

Buntu

aku bersalah kerana telah melakukan satu kesalahan lalu menyebabkan orang lain dipersalahkan. aku ingin memperbetulkan keadaan dengan memberitahu perkara yang sebenar, tapi aku tak tahu bagaimana caranya sebab perkara ni tak melibatkan aku secara langsung. aku cuba berurusan dengan seseorang, tapi dia seolah tak mahu bekerjasama. atau pendekatan aku yang salah, aku tak tahu. kalau aku masuk campur secara tiba2, mungkin suasana menjadi bertambah keruh. dahla aku punca kekeruhan. dan aku mesti betulkan keadaan. tapi aku buntu. tak tau apa cara lagi yang ada. aku tak tau nak klassifikasikan ini sebagai salah faham ke, ape. tapi yang penting punca dari aku yang degil. aku tak kisah kalau mereka salahkan aku sebab aku memang bersalah. tapi dia tak bersalah macammana aku nak buang title "PESALAH" itu dari dia. puncanya, aku tak mau dengar kata. dan aku dah heret orang lain sekali. apa yang penting sekarang, aku dah mulakan, aku mesti habiskan. tak kira apa yang terjadi lepas ni. biar masa ubat segala. *huarghhhhhhhhhh*

maafkan aku.
signature2
marah ibarat memaku dinding. memaafkan ibarat mencabut paku dari dinding.
sungguhpun paku telah tiada, kesannya tetap ada pada dinding.

2 comments:

  1. serius quote kat bawah entri tu indah bahasanya.. aku mcm pernah dengar.. hurm mungkin cerita pasal orang marah paku dinding setiap kali dia marah tu kot.. haha

    ReplyDelete
  2. memang tu pon.aku ringkaskan saja
    :P
    yang penting aku gembira dgn keputusan aku :D

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *