#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 14 February 2011

Tenung

bestnyer kalau aku stare lame2 keyboard aku ni, dia taip sendiri apa yang aku nak luahkan dengan bahasa yang semua orang boleh paham. takdelah jadi macam entry aku sebelum nih. malas giler nak menaip. tapi banyak bende aku nak SHARE. kenapa aku capitalize kan perkataan SHARE tu? adeih.makin diingat makin sakit hati. itulah dunia, kalau diturutkan sangat, hilang kawan pon tak heran. janji bisnes jalan. bisnes la sangat. barang takde, tapi kene keluar modal. tetiba dapat untung. lainlah kalau macam kawan aku ni. barang ada. aku percaya lah aku ini ialah bisnes walupun ada unsur2 mlm. tapi at least dia buzz aku promote barang. ala, macam korang selalu tag aku kat gambar2 product. adalah nampak jual beli dengan pertukaran barang. ini tak, konon dah lama tak jumpa sebab rindukan kawan2. tapi macam haram endingnye. tipah tertipu bang! buat aku rasa tak mo jumpa kawan2 lama yang lame tak contact tetiba ajak minum. dah lah malas nak ingat. biarkan mereka dengan dunia mlmnye. semoga cepat kaya.

nah layankan

signature2

3 comments:

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *