#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Wednesday 2 February 2011

susah nak lari

early in the morning, phone alarm ringing. 5 am. turn it off. second alarm. 6 am. turn it off. 7 am. turn it off. and at last i woke up at 8:30 am. haish. aih, malas la nak speaking. mari bertukar. aku sengaja letak 3 bijik alarm pagi2 buta. konon boleh la bangun awal terutamanya nak solat subuh kan. melepas juge. burok.

keterbiasaan bangun awal ni yang buat aku tak keruan. dari pagi sampai ke petang, dok meniarap mengadap laptop. tak cramp pon. sebab aku ade la sekali sekale jalan2 online kat bilik lain.

aku rasa laen. sejak bekerjaya, jarang aku dapat dok umah lepak2. aku rasa macam kehilangan pon ade gak. hahaha. aku dah set dalam otak tak mau tengok laptop company. bahayaaaa

"bilik ko sepah giler. sakit mata aku tengok."

okeh. agak rajin lalu aku kemas. aku tengok lappy tu, dari semalam dok stand by. nak kene turn off ni. bateri dah la cam haram. karang ter"off" sendiri naya. banyak fail tak save. tapi masalahnye, aku kene unlock lappy dulu. apa caranya off tanpa unlock. macam takde. aku tekad untuk buka tapi, jangan tengok. terus save fail2 semalam, shut down.

aku unlock. terpandang satu emel. takpe2..biarlah. tapi jari aku laju je taip ssl.vpn dot dot dot. typing..typing..typing.. sent. aaaah! aku cuti hari ni. stop2. tutup

tapi lcd je la.
signature2
workaholicasimse#%^!%#!

2 comments:

  1. bab bangun pagi tu.. sebijik gaya aku.. tapi lain sikit.. sebab kadang2 aku terlajak sampai pukul doblas.. kalau rasa malas lagi.. sampai makan malam.. kah3

    ReplyDelete
  2. isk.. burok giler perangai ko. haih haih..tapi oke lah camtu. jimat letrek/makanan.hahahaha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *