#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 3 November 2013

2XU Compression Run Malaysia 2013

Bismillaahirrahmaanirrahiim

Assalaamualaikuum

Hari ni 3 November 2013 aku berlari lagi. Yay! 8km je. Makin tua makin malas nak lari jauh-jauh. Hehe. Lokasi larian kali ni kat Padang Merbok, Kuala Lumpur. 


Flag off untuk 8km runner jam 7 pagi. Semua orang dah berdiri siap-siap dalam kandang sebelum starting line. Aku sampai tak la lewat, 15 minit sebelum kot sebab takde tempat nak parking. Tapi macam biasa la selit-selit menuju starting point. Hehe. 

Masa lari aku malas nak keluarkan phone dari poket. Lari dah la lembab penat lak tu kalau berhenti-henti. So banyak gambar lepas larian je la kan..

Aku suka larian ni sebab banyak pokok kiri kanan. Tambahan pula hujan turun renyai-renyai jadi tak berapa panas. Udara pun segar walaupun sekali sekala ade bau kentut & sendawa & selit sikit bau peluh badan masjng-masing. Haruuum 😅

Tapi letih gak la sebab turun naik bukit. Naik bukit je perlahan. Turun bukit je lajuuuuu. Huhu. Apepun semua orang seronok, medal pun cantik. 


Banyak pulak selfie. Hehe. Okelah. 

Kbai!


Ps: boleh tahan larian aku kali ni

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *