#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 2 November 2013

Saya seorang blogger 👏

Bismillaahirrahmaanirrahiim

Assalaamualaikuum

Tajuk entry takde kaitan dengan ape yang aku nak tulis hari ni sebenarnya. Tak tahu nak tulis tajuk ape. Hehe

Hari ni aku pergi Midvalley yang super jammed. Mungkin sebab semua orang berpusu-pusu nak pergi PC Expo. Aku sempat selit-selit masuk. Pergh. Tak boleh nak jalan! Punyalah ramai orang sampai level kedai kiri kanan tak tengok langsung. Fikir nak keluar je. Masa tu menyesal la masuk. Huhuhu. Menyesal pun sempat beli cable handphone RM10. Hehehe


Purple gitu. Cantik kan. 

Sebenarnya tujuan asal pergi Midvalley ialah nak ambil race kit untuk 2XU Compression Run Malaysia 2013 esok. Aku masuk 8km je. Tak lalu nak lari jauh-jauh nox. Pertama kali participate ngan 2XU. Esok run pukul 7 pagi harap-harap kul 5 pagi nanti boleh bangun.



Disebabkan parking menuju dalam Midvalley super jammed, aku park luar. Dekat kawasan sebelah KTM highway menuju KL tu. Ok la sekali parking RM5. Cuma kena jalan kaki jauh sikit la. Huhu. 



Ini bukan masalahnya. Masalahnya ialah aku tak ada payung tatkala hari hujan. Mula-mula fikir nak beli payung, tapi aku bukan la rushing mana pun jadi duduk lepak sorang-sorang sambil panaskan badan. 


Panaskan badan dengan rotiboy & hot chocolate. Heehe. Pertama kali minum air ni (jakun) sedap gilaaaaaa. Sampai kerak gak la aku minum. Oh bestnye. Nikmat dunia. Wehu. Minum sikit-sikit sebab nak menikmati air. Makan je laju-laju sebab macam rasa lapar. Hehe. 

Habis makan aku balik la menuju ke gombak. Balik rumah, laju-laju tengok drama Jepun baru PRICELESS. Hero cerita ni jejaka idaman aku, Takuya Kimura a.k.a Kimutaku. Oh~sem!!! Cerita best + hero best = priceless. Nanti-nanti la aku review citenye cenggana eh. Haha

 Tu je nak cerita. Haha. Kbai!

Ps: sape nak voucher discount RM100 ni? Tiap-tiap tahun dapat. Ade la T&C nak kena follow. Valid 30 June 2014. Roger laju-laju ye. I give you for free. Cewah!



No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *