#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 3 November 2013

Hari ni cuti. Yay!

Bismillaahirrahmaanirrahiim

Assalaamualaikuum

Semalam lepas larian compression run kat Padang Merbok, aku rehat sejam dua (sambil layan cerita lama Gokusen) dan siap-siap pergi Muar, majlis perkahwinan sepupu kitorang. 

Adik beradik yang lain semua dah gerak, nak sampai dah pun, kitorang baru terkial-kial nak siap. Hehe. 

Mula-mula aku yang drive tapi sampai Ayer Keroh aku tengok kereta depan besar kecik besar kecik je. Jalan raya pulak lengang, cuaca sedap sebab sekejap hujan lebat, sekejap renyai, sekejap panas & sekejap mendung. Adik aku kat sebelah tido lena, lagi buat mata aku kuyu. Aku dah betul-betul tak tahan mata so kitorang tukar driver. Konon nak tido tapi main game je. Haih

Sampai Muar, makan-makan, sembang ambil gambar, pose sana sini & tak lupa kacau anak-anak buah. Huhu

Mula-mula plan nak balik KL terus, tapi macam mengantok. So balik rumah atok dulu, terlelap tak sedar diri. Makanya decide untuk tido sehari la kat sini. 

Setinggi-tinggi tahniah buat pemain bola sepak Pahang kerana menjuarai piala Malaysia bagi tahun 2013. Syabas! I like!! Wahahaha

Pagi ni? Sakit perut. Ingat macam muscle pain tapi ade la 2-3 kali ulang alik toilet buang air besar 😣. 

I wanna go home

K bai!


Sepupu aku snap gambar ni. Cantik kan pelamin 😝

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *