#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 4 December 2010

hari minggu yang tenang

yay

aku beli jam baru

jangan jeles wahai kanak2 seusia dunia

sebab aku ade jam baru

muehehehe

dengan bangganya aku persembahkan


LEGO RACERS

cantik kan~ lalalalala

oh ye, siapa yang belum tengok cerita Rapunzel, silalah tengok tanpa segan silu kerana certanya sangat best dan kelakar! dalam banyak2 watak, aku paling suka Maximus. 

si kuda istana. dah la kuda, tapi perangai cam anjing. hadoi. lawak giler lagi2 kalau dia ngan Flynn Rider gado. memang best, kalah citer Due Date. cite yg buat aku geram jer.. tak tahulah kat dunia ni memang wujud manusia yang membuat orang laen susah sesusahnya. oh, tidak..

dahlah.. masa untuk tido. esok adalah masa untuk memanjat Broga. jumpa di sana kawan2~

signature2

5 comments:

  1. wwwwwwooo'o'o punya byk lah watak, awak suke kuda:)) hehehe saya suka cupid tuh, quite important character jugak kan? hahaha sbb smpi final die ade...hehe

    nice to meet you:))

    ReplyDelete
  2. Haha..sebab gaye dia gadoh ngan flynn sgt best..lgppn dia kn gagah..kan banyak jenayah dihapuskan guna kuali..muehehe..yg .penting topilnye ialah cerita oni sgt best..huhu..*malas nak netulkan typing error..

    ReplyDelete
  3. tenkiu2~ hihihi..bangge bangge...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *