#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 12 December 2010

Berlagak

selamat sejahtera pembaca.

baru jer balik dari PC Fair kat KLCC. macam tak best jer. tak banyak barang macam tahun lepas pon. mungkin ramai sangkut kat KLIMS lagi kot. yelah, KLIMS  kan best lagi sebab bukan setakat hebat, malah pendedahan yang sangat menarik dan cantik2.. ye tak.. 

oh ye, sebab bosan kat PC fair, singgah ler Toys 'r' us. ingatkan saje nak tunjuk2 kat member2 jam lego baru aku neh, tapi tetibe tersangkut plaks kat tempat mainan. gamenye kene susun random 5 huruf supaya jadi satu perkataan yang sekurang2nya ade 3 huruf. kalau berjaya dapat score >50%, akan dapat hadiah .

pendek cerita, nak tengok hadiahnye?



alamak, apelah sangat kamera henpon neh.



ah..aku tau ape yang korang fikirkan. pedulik hape. yang penting aku dapat. lalalalalala~

itu saja.

yang penting aku sangat penat cari kete sebab lupa park kat mana. ^^


signature2

2 comments:

  1. weewit!windu aku kah?g jln salu xajak aku!pangkah kaki baru tau.

    ReplyDelete
  2. hahaha..rindu giler beb!
    ko nak pangkah kaki aku? jangan wooo..cemane aku nak kuar jalan2 ngan ko nanti? hehehee

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *