#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 10 December 2010

Abang Salleh buat contest la pulak

Wahai cik Shalleyshalina Yang cantik dan hebat, saya ingin menyertai contest yang anda anjurkan~
 
pss..siapa tak kenal abang Salleh yang cantik sila angkat tangan lalu klik link ini~
 
muehehe
 
Contest yang berbunyi:
 
"TEKA & MENANG EDISI PERTAMA SHALLEYSHALINA..."
 

 
ape tuu?
 
haa..itulah contestnye. mari teka apekah ia.
 
saye ingin meneka bahawa ia adalah
 
pensil tekan bertorchlight
 
ape macam bro? betul tak jawapan saye?
hehehe tu saje..
 
kalau korang semua nak join contest ni macam aku, silalah melawat blog beliau di ShalleyShalina Personal Blog yer~
signature2

4 comments:

  1. caaiitttt jatuh reputasi aku sebagai wanita yang ayu ahakssss ....miciu hudaaaaaa ;p

    ReplyDelete
  2. aper merepek jawapan ko nihhhhhhhh.. huda.. kalo ko nk mng sgt .. ko byr aku berupa wang saguhati bernilai 5 juta... nnt aku terjah bilik saleh...

    wakakak.. k x idea aku? huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. semoga berjaya meneka..rasanya macam pelindung hp..=P

    ReplyDelete
  4. uiks bag salleh ops cik shalley~ rilex ar bro..hahaha anda tetap gojes okayh ;)

    cik xai; mahalnye 5jutaaaaaaa..kalau rupiah pon den tak sanggup nak kasik..muahahahaha

    zack; pelinung henpon boleh tekan2 picit2 goncang2 kah?
    ekekeke

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *