#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 28 November 2010

Terjun, Tapi Tak Terjunam

Wehhuuuuuuuu~ weekend yang sangat letih tapi berbaloi2. ape yang berbaloi2 itu? hahaha.. kisah semalam tak mahu share kat sini. kisah hari ni boleh~

hari ni bangun awal (semalam tido sangat awal) konon2 nak kemas2 bilik sambil tengok one piece, tapi ade lah sorang hamba Allah ni call. 

"wei, ko datang sini maen futsal untuk team aku"

gila. bukan dekat sekelip mata boleh sampai. memang senget minah ni. aku pertimbangkan nak tolong ke tak, lalu aku pon setuju je lah. tak rugi kan. dari gombak pecut ke seri kembangan, sejam lepas tu aku sampai. phew~ baru kalah sekali ade harapan untuk menang nih. jangan risau, hero memang selalu sampai lambat..bahahahaha.. 

Dengan menggunakan segala skill yang ada pada diri aku nih, segalanya adalah tak mustahil. eh salah. bajet aku terer la ek? mentang2 maen futal on call dah berlagak syuh2!.

team yang aku tolong ni bukanlah tak terer. cuma mereka kurang skill. tapi bila mereka bergandingan, wah~ mereka juga lebih hebat dari team laen. itulah dinamakan kerjasama. syabas dan tahniah. wa caya sama u ols~

dan inilah hasilnya


Medal kedua untuk tahun ni. aper~!!! baru dua?! okelah tu dari xde :'(

 
tahniah kawan2. semoga menang lagi tahun depan (dan jangan lupa ajak saye maen sekali.. hihihihi)

oh ye. kepada wanita2 diluar sana yang berkelapangan dan ingin bermain futsal sekitar kuala lumpur, jangan segan silu menghubungi saya yer. kami kekurangan pemain terutamanya penjaga gol handalan seperti saye. hahahahahaktui. jika anda punya team dan masih amatur seperti kami, nak ajak friendly pon boleh...bubbye~
signature2

8 comments:

  1. woot..cik huda..per habaq weii...ingat tak yang kiter men Futsal kat Um dulu....hadiah baru dapat...kalo ada rezeki kiter dapatlah...kalau tak...gigit jari ler...(katanya dapat voucher...xtaulah baper sen)

    ReplyDelete
  2. habaq baik ceqq~!! mestilah ingat! kite maen sampai menang tuuuu~ hahahaha.. biler nak dapatnye cek naemah? hehehew~ tamau geget jari. ekekekeke

    eh, netball pon kite menang kan? hakhak

    ReplyDelete
  3. peminat one piece? wow.. ada rasa nak borak2 meh laa.. haha

    ReplyDelete
  4. haah, minat giler..tapi dah banyak tertinggal episod sebab agak busy.huhuhu~
    minat gak eh? yeye..ade kawan.haha

    ReplyDelete
  5. halamakkk, aku bencik main futsal.
    rasa mcm noob, sepak2 tak kena bolaa. hahaha! aku mmg tak terer!
    hohhh.
    tahniah yaww!

    ReplyDelete
  6. kikiki..sepak angin kah?jgnlah mencik futsal.. kalo cenggituh sila cuba sepak bola yang statik yer..
    terima kaseh ^^

    ReplyDelete
  7. clap2 :) thn depan collect medal lagi yer

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *