#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 6 November 2010

sabtu

Assalamualaikum wbt.
dah lame tak update blog menggunakan laptop sendiri sebab selalunya guna lappy company. erkk....

hari ni - penat berjalan bersama kengkawan. dari Midvalley - Sunway Pyramid - Subang Parade - Midvalley. masa ni lah kita patut mengaplikasikan pepatah jauh perjalanan luas pengalaman. walaupon aku sedang berpoya-poya, tetapi pemikiranku tetap terarah ke kilang. orang keje kialng ler katekan. pikir keje je aku neh. dah, stop cite pasal tuh. mari bersosial~

kami tengok wayang cerita Megamind. peh best gilerrrr~ aku tak kering gusi lagi2 perangai hampeh si Megamind tuh.  tak ada kelebihan laen selain melakukan kejahatan. - tapi ape yag dia buat selalu tak menjadi. best wooo..cubelah tonton yer.. lepas tuh, gi teman kengkawan shopping, dan yang penting aku ade gak la beli barang2 lagha, dan salah satu daripadanya ialah: 


memperkenalkan Mr Rubik 5x5. huh~ lame gak aku pikir nak beli ke tak. oleh kerana minat yang agak mendalam beserta pakej sikap boros semulajadi lahir dari diri yang lemah ini, akhirnya aku telah tewas dan membelinya. tak sangke plak Toys 'R' Us ade membership card discount eks. tetibe aku tengok hargenye kurang >30% dari harga asal. takpe2..itu rezeki namenye. jangan ditolak. hehehe

aku juge telah berjaya menggoda Nanah belikan aku something. hehe.. burok tol perangai..tapi takpe,aku tahu Nanah memang baik hati tadi. hidup untuk memberi kan Nanah. walaupon birthday aku dah lame berlalu, tapi aku tetap terima dengan hati yang girang. yay!


tu diaaa..lastik Usopp, stereng kapal - orang panggil ape eks? xpe tak penting. sebab yang penting kad Ronnoroa Zorro tu. aku agak teruja lah walaupon xde fungsi ape pon. hohoho.. tapi aku tetap teruja. muehehehe. Nanah, taun depan punye birthday bagi Tony Tony Chopper pulak eks ;) muah2
signature2

8 comments:

  1. best eh cite tue?

    nanti nk ajak seorg gadis comel di opis tgk cite tulah... huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. ajaklah..memang sesuai untuk semua peringkat umur ;p

    ReplyDelete
  4. ah,bejalan xpnah nak ajak aku.majuk!

    ReplyDelete
  5. bleh wat ke yg 5x5 tu?sy bru j blaja yg 4x4..haha

    ReplyDelete
  6. aleen; ko ske majuk ngan aku..macam lah ko jalan2 ajak aku huh ;p

    Mohd Zulfikri; hahaha..tengah berusaha neh..banyak giler salahnyer..4x4 pon tak betul2 master lagi..hehehe

    ReplyDelete
  7. enjoynya dia :) tumpang happy for u...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *