#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 20 November 2010

tak tahu caranya untuk meminta

MAAF

aku selalu macam tak nak percaya kalau seseorang tu bagi alasan macam2 dalam satu masa tapi hakikatnya, itulah yang terjadi kat aku. tak tau macam mana nak mintak maaf kat orang yang kita dah janji yang kita akan datang, tapi ada pula aral datang melintang pukang. kalau ikutkan, aku antara orang yang bersemangat waja nak datang event tu. bukan senang kot nak uruskan sesuatu event. aku tak salahkan mereka kalau mereka marah aku. haih. aku punya 4 alasan dalam satu masa yang betul2 mengekang aku untuk datang. malu dah nak berdepan dengan deorang.. mesti lepas ni mereka tak percayakan aku lagi..

Aku rasa ini antara ujian yang berat untuk aku tanggung dalam satu masa dalam satu hari. harap ade hikmah disebaliknya.. -.-'
signature2

2 comments:

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *