#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 2 August 2010

padan muka kau

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia semua. oyeah~ akhirnya aku mampu berblogging kembali. bukan aku takde masa. masa yang diberikan untuk aku dan semua orang adalah sama, iaitu 24jam sehari, tapi masa untuk aku blogging adalah tidak sama dengan orang lain, malah terhad.

jadi kalau korang singgah blog aku yang tak seberapa neh, jangan lah terase kalau saye tak melawat korang balik yer. bukan sombong, tapi itu je lah alasan yang aku ade. padan muka aku, sape suh terima keje teruk2. huhuhu meh sini aku nak share satu cerite. 

kesahnye begini; ade seorang pelanggan menelefon sebuah kedai servis komputer. cenggini kot dialogye.

pekedai
pelanggan

hai encik. saye nak buat aduan ni. printer saye rosak lah~ boleh mintak tolong tak?

boleh saje.. ape masalahnye dik?

mouse ni tersangkutlah. macam mane yer?

mouse? biar betul dik? printer tak pakai mouse lah.. *pening2 lalat*

betulll.. saye tak tipu. kejap ye saye hantar MMS kat encik..

















hello..hello.. bang..dapat MMS saye tak? isk.. hello?

tuuut tuuut tuutt...

padan muka tikus tu tersepit. mesti nak berangan buat tatu kat badan kan.. hahaha. 

padan muka pelanggan ade tikus tersangkut kat printer. mesti banyak makanan dalam printer tu kan. tu lah, sepah2 lagi..

padan muka korang sebab bace entry busuk aku nih. hahahaha

babaiiiiii

signature2

8 comments:

  1. keh3.dasar mouse btol lah binatang 2.

    ReplyDelete
  2. hud...ena suke post ni...!!!...sgt suke!!!..comey giler tikush tuuuu~

    ReplyDelete
  3. hahahaha... bagus. lepas tuh mouse tuh boleh la cucuk kat USB komputer ko erk. :P

    ReplyDelete
  4. uiks... tikus ke chipmunk tue?

    ReplyDelete
  5. kan aleen kan.. ;P

    ena; haha..ko kene blajar cara menyangkut tikus dalam printer.. boleh bela tikus free..hehehe

    aidi; erkkk? tak sanggup nyah!

    mior, hurm..nanti aku cube tanye ia eks..kalo dapat la~ ;P

    ReplyDelete
  6. tulaaa...ak kene blaj bela tikush kat printer..ni nk letak 10ekor tikus aku kat printer laaaaa..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *