#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 27 August 2010

susahnya nak buat pilihan

Assalamualaikum~ daku kembali lagi dalam rancangan - mari merambangkan mata. hades. ape nak jadi ngan aku ni tah. sema orang sibuk pilih baju raya, aku sibuk pilih broadband. untuk entry sengsara aku sebelum ni, aku wat keputusan secara drastik: membeli broadband prepaid Digi, mengurangkan bandwith Celcom dari 5GB ke 1 GB. woah, tak buleh tengok One Piece online ar pasneh.. sobs.. rindu kat Luffy chin.. gasakla.. walaupon ade feedback yang mencadangkan aku pakai Maxis, tapi aku tak jumpa booth Maxis. (ape punye alasan ntah ni) jadi aku rancang la dengan apa yang ade depan mata. hehe

lepas tu dah lega dan tekad dengan keputusan drastik tadi, aku jalan-jalan cari kasut. ehem, mintak maaf ye. walaupun semua orang sibuk cari kasut raya, aku sibuk cari kasut futsal. sengal gak aku ni kadang-kadang. ah, buat ape ikut orang kan. kehkehkeh.

aku jumpa macam-macam jenis kasut. kacak pulak tu. jom tengok gambar mereka:
Nike First Touch II FS
peh. yang ni paling menambat hatiku. tapi bila dah kotor, paling merawan hati

Nike Zoom T-5 FS
JOMA


Adidas Germany Samba Vulc II Soccer Shoes
yang ni ade versi Argentina. mesti Nanah nak jugak. haha


urghh..mane satu nak pilih ni. macam pilih laki plak.. erkss. abaikan.. kasut raya pon tak pikir lagi. eh, perlu ker? aku ni dah la takde cuti raya. raya pulak setahun sekali. aku pakai baju kurung pon dalam masa setahun boleh dikire berapa kali. macam membazir jer.. kalau beli kasut futsal, paling kurang pon ade gak seminggu sekali aku pakai. takde la terasa membazir kan? muehehehehe.. tapi kadang2 mesti terasa kan bile orang lain pakai lawa2, aku pakai compang camping..tak boleh jadik neh..aiyaaaakkkkk~ zzzz... tido lagi best. huh

signature2

4 comments:

  1. guna digi broadband ke? huhu... bahaya makcik oit. digi broadband baru jer launch. coverage dier tak berapa clear dan stabil lagi. so, mungkin ada banyak masalah nanti. tapi kalau dah subscribe. redha jerla erk. =P


    nih nak beli kan kasut untuk aidi-safuan ke? thanx~

    ReplyDelete
  2. beli prepaid jer. housemate pakai, cam oke jer tgk..hehe
    kalo tak oke, tukar la operator laen..lalalalala

    aidi belikan la untuk aku..aku nak First Touch tu..bolelaaa ;)

    ReplyDelete
  3. ko neh tau2 je aku akan bace blog ko. aku cadangkan ko bli t7. sesuai utk kaki ko yg besar itu.

    ReplyDelete
  4. tak payah aa bagi tau semua orang kakai aku besar. kan dah kantoi..hahaha..

    bile kite nak g shoping raye sesame neh? huhu

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *