#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Tuesday 10 August 2010

Tak bersyukur langsung

Assalamualaikum dan salam sejahtera kawan-kawan especially encik Aidi ^^

mintak maaf la yer sebab saye tak dapat nak selalu bersosial kat internet neh. saye sangat sibuk sejak 2 3 menjak ni memandangkan dah mula masuk ke alam pekerjaan. cuma, mungkin ape yang aku nak sampaikan ni semua orang dah tahu. mungkin ade yang belum tahu. tapi aku harap, perkara ni boleh dijadikan sempadan la yer~

kisahnye ialah ada penduduk yang berwarganegara Malaysia tak tahu nak bersyukur dengan ape yang dia ada sekarang. yang dia tahu, kutuk. yang dia tahu, persoalkan apa yang negara sumbangkan kat dia. takkan la kurang maju dah dianggap hina. suke2 je nak hukum macam tu. tak pernah fikir ape sumbangan dia terhadap negara. eh, nape aku berpatriotik sangat ni? huhu. lantaklah.





aku tak tahulah ape yang dia nak sebenarnye. aku rase bukan dia sorang je yang dok kutuk2 negeri, negara dia sendiri. ade lagi sebab aku pernah baca kat sigg punya post. kawan2 dia yang komen pon bagi sokongan dan dorongan same2 kutuk. bukan nak nasihat.. kate 1 Malaysia. takkan 1 Malaysia sesame bangsa jer, tapi sesame negeri takde? 
tetibe aku bebel panjang pulak kan. mintak maaf yer. tapi aku harap, jangan la kutuk2 negara sendiri terang2an macam ni. kan dah pemes muka tu kat blog picisan ni. huhu

wallahualambissawab. sebelum mengundur diri, saya ingin memohon kemaafan sekiranya ada terkasar bahasa / perbuatan samada secara sengaja atau pun tidak. halalkan segala apa yang saya ambil samaada dari segi fizikal atau mental, dengan izin atau tak. *eh, ade ker ucapan puasa macam nih? huhu

itu saje, selamat menyambut Eid Mubarak. jangan ponteng2 yer. bubbye~




signature2

4 comments:

  1. rempah kari alagapas mengucapkan selamt menyambut bulan puasa kepada cik huda mek gay ver

    ReplyDelete
  2. ala, dier da mintak maaf da pon. ape la yang nak dibesar-besarkan isu nih lagi? yang penting dier da dapat pengajaran. betul tak? :)

    ReplyDelete
  3. hahahha..baru perasan kat opening tuh ada encik aidi. hahahaha

    ReplyDelete
  4. mior si kucen kurap; rempah kari ke yang ucapkan? hehehe

    aidi; yelah2 aku kan dah mintak maaf lepas aku post isu nih? oh ye, mintak maaf sebab aku terbesarkan isu nih ;) takde idea nak update blog ekceli. jujur tak saye? ;P

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *