#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 22 August 2010

tolong, aku sengsara

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. harap semua sihat la hendakNya ye. saya ada satu persoalan yang menari2 dalam otak aku yang agak lembab ni.. harap2la bulan Ramadhan yang mulia ni IQ aku lebih baik..hehe..sebelum menyimpang jauh, kita kembali kepada kesengsaraan aku. oh ye, aku tergerak hati nak meluahkan perasaan ni sebab ade baca review dari Encik Wan di (http://www.azizwan.com/celcom-broadband-review-%e2%80%93-setelah-4-bulan-menggunakannya/)

kenapa ek, kawasan yang dinamakan 'mewah' tapi tak semewah namanya?

mewah, dari segi apa?

mari lihat:

ini dari Celcom. agak teruk di situ.


yang ini digi, boleh tahan la.. ade gak ijau2 nye kan


wow..maxis..hijau kesemuanya~ (boleh caye ker neh? adess.. daku tak mahu jadi tipah yang tertipu..huhu)


bagus..sungguh berterus terang dari P1. 

nampak gayenye, tempat mewah ini memang kurang mewah dengan coverage. aku skang pakai Celcom BB, patutla macam nak nangis sambil hempuk modem huawei kat dinding je bile online kat Subang. sape ade pengalaman pakai Maxis kat area ni? boleh bagi pendapatan tak? nak mintak request review Maxis broadband aa pulak..hehe..

*jangan ade plak yang suruh pakai Streamyx. memang kene sekeh ngan aku. hehehehe..babai..esok nak balik Subang, semingu tak online..sigh~
signature2

6 comments:

  1. huda...ko try je mxs....xde rugi la...aku br2 tukar dr celcome ke mxs....celcom slow gler kt bukit tinggi nie...ble tukar mxs, laju la...lgpn, skang nie leh pki utk 7 ari...klo dlm tempoh 2 ko xpuas ati ngan coverage die, leh g center terminate....n dorg refund blk...

    ReplyDelete
  2. samel sgtlah kes kite nih.aku pon bercadang nak betukar haluan.tinggalkan aje abg celcom yg buruk prangai nih.haih

    ReplyDelete
  3. ala, kenapa tak leh guna streamyx?

    ReplyDelete
  4. zue; ea ker? aku akan cube. kalo ikutkan gombak okey jer..tapi kat area subang tu la buat aku merana. huhuhu..aku nak try test digi jap hehehe

    aleen; ko skang pon tgh pakai celcom ker? ko kat ulu mane plak? hahaha

    aidi; sebab ia hanyalah sementara. aku bukan bermastautin kat situ.. huhu

    ReplyDelete
  5. owh... patut la. kalau camnih, beli la broadband wireless. ape-ape jenama pon tak per. tiap2 kali nak online nanti, pergi la mamak ke, mekdi ke, starbuck ke. :P

    ReplyDelete
  6. kehkehkeh..nak keluar tu yang aku tak sanggup..hoho

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *