#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Thursday 1 July 2010

maafkan ku, aku tak berdaya membahagiakan kamu

Feel good when somebody Miss me. Feel better when somebody Loves me. But feel best when somebody never forgets me


Assalamualaikum dan salam sejahtera. ecece tajuk tak boleh blah kan aku neh. mesti kecewa kalo ade orang mengharapkan entry jiwang dari aku. wahahahaha

sebenarnye aku ni dah lame tak mengemaskini blog. apetah lagi untuk berjalan-jalan melawat blog kawan-kawan yang datang melawat aku neh. bukan ape, walaupun aku ni tak bekerja atau berstatus penganggur, tapi komitmen banyak. orang kate sibuk la jugak. hari-hari nak buka blog sendiri pon memang tak sempat la. mintak maaf ye kawan-kawan yang datang melawat, nanti saye cube lawat balek. hihi.

kalau ade yang perasan pasal entry kurus aku ni, mesti ingat aku ni dok bersenam plus cover makan kan? jangan harap! sejak akhir2 neh, walaupon tengah makan, perut aku berkeruk-beruk jugak. tak tahu mane silapnye. jangan kate turun 5kg, naek 5 kg ade lah! (tapi tadi cek macam dah turun 3kg balik. hehehe.) harap-harap admin kite encik mior dan duta kite cik lolly tak marah eks ;P

tu je kot aku nak bebel. tak berilmiah betul entry neh. hehe. okeyhlah, just nak share; nak tengok gambar gedik anak buah aku tak?


mari kite fokus kat dak kecik yang tak berapa nak sopan tu. ^^

masih berkelakuan sopan dan terkawal. seperti biasa, tak mahu senyum depan kamera.


mula dah..


ohhhh~ hilang keayuan!


kakaknye pon nak jugak!

tamatlah kisah mereka berdua menganyang tudung aku. haih. kalo si kakak nak bersolek tu, mau setengah jam mengadap depan cermin. dahlah, yang pentig mereka neh anak akak aku. hahahhaha takde kaitan disitu. peduli hape aku. oke lah. berusaha untuk blogwalking. bubbyeee~



p/s: title penganggur tegar dah ilang. Alhamdulillah ^,^
signature2

8 comments:

  1. patutler macam kenai jer muka amsa first glance (aku tak baca lg)

    then...wooooooohuhuhuhuhuhuuhu..my doters..huhuh

    ReplyDelete
  2. wah seram.... nightmarelah lm nie... huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. kakak; memang anak ko pon. cam bese ar bile masuk bilik aku mesti nak melaram. padahal aku takpenah pon nak melaram cenggituh. huhu

    meo; kihkihkih. seram kan? rase cam nak terkucil tak tengok? ;P

    ReplyDelete
  4. salam...sonok tgk pic entri

    jom singgah blog caer plak... blajar buat watermark kat blog caer...

    http://caersasuke.blogspot.com/2010/07/tutorial-membuat-watermark-dengan.html

    ReplyDelete
  5. Busy kan! sume org ade commitment. susah nak mengadap blog je selalu :(

    ReplyDelete
  6. tu lah. kalau nak ngadap pon takde idea nak tulis ape. huhuhu

    padahal sebelum neh idea melampau2. huhuhu

    ReplyDelete
  7. salam
    wah cute anak buah tu..
    bebudak memang r kalu bab melaram..=)

    ReplyDelete
  8. memang pon~ lagi dahsat dari saye kot~ huhuhuhu

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *