#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 3 July 2010

Lensa Buruk, The Contest

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua~ selamat hari minggu semoga ceria-ceria selalu. aku ade jalan-jalan kat blog ChybeeLila dan aku macam tertarik pulak nak join contest yang dia join tu. bukan ape, aku ni kan suke tangkap gambar gune henpon aku yang tak seberape tu, jadi ape salahnye aku join. kan kan kan ^^ 


kalau ikutkan semua gambar dalam blog aku ni ditangkap menggunakan henpon, tapi disebabkan syarat penyertaan sekeping gambar sahaje, maka aku nak tunjukkan gambar ini~ gambar ini diambil semasa aku berjalan-jalan ke Sarawak baru-baru ni.




Tajuk foto : The Orchid
Model Telefon Bimbit : Sony Ericsson T700
Slogan : Saya suka blog Lensa Buruk kerana saya suka tengok dan tangkap gambar. tak kira ape jenis kamera yang digunakan, gambar itu sahaja yang banyak membawa maksud~

tarikh tutup penyertaan pada 1 Ogos 2010. untuk keterangan lanjut, sila layari blog ini. dan aku mahu tag 5 orang. calon-calonnye ialah


haha. padan muka korang. selamat la korang di tag aku. hehehehe. itu sahaja~ bubbyeee

"IT'S NOT ABOUT THE CAMERA,
ITS ABOUT HOW YOUR HEART LOOK THROUGH IT "


signature2

5 comments:

  1. alamak weh. malas gle nak buat tag. halal la eh? ngehehe :p

    ReplyDelete
  2. haha.cane ni woi aku mmg xde henpon yg berkamera .bwahahaha ,,aku letak gambar tgkp ngan dslr bley?

    he..aku baru bukak photoblog.

    jenguk2 ler. tp baru satu post jek.malas ar plak rasa nk menulis skrg ni. nk jadi photoblogger xpower lak tgkp gambar

    ReplyDelete
  3. letak ar gamba aku...baru ade can nak menang..miahaha

    ReplyDelete
  4. suki, ko same jer ngan zenal ;P
    aku dah follow. ko jgn skerat jln jer ;P hehehehe

    aleen; alamak, patotla aku rase cam tade chance nak menang. ko tak cite kat aku awal2. sobs~

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *