#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Thursday 15 July 2010

kombo malu berturut-turut

pernah tak korang alami masa zaman sekolah rendah dulu. cikgu selalu cakap "kerusi tu 4 kaki. jangan la duduk dua kaki je. nanti jatuh" tapi aku ni pelajar degil selalu duduk atas kerusi bukan dua kaki, malah 1 kaki saje. pernah jugak la berhari2 aku buat, sekali je aku pernah jatuh. sape cakap aku tak rase malu? mesti la tebal 3-4 inci kulit muka aku mase tu.

itu zaman sekolah rendah. sekarang, takde sape nak ingatkan aku pasal duduk atas kerusi yang berkaki 4. sekarang, umur aku dua kali ganda umur aku terakhir kat zaman sekolah rendah. tengah melakkan aktiviti berkumpulan sesame rakan sekerja, aku rase eksaited sebab grup aku menang. padahal biase jer. hehe. tetibe aku terasa sakit kat pinggang. orang lain semua pandang aku. kertas atas meja semua berterabur. aku nampak 1 kaki kerusi terpisah dari kerusi. apesal eks? =.='

esoknye ade majlis di tempat yg same. aku terdengar seseorang berkate2, "siapelah yang berat sangat duduk sampai patah kerusi ni." takkan aku nak angkat tangan kot. "saye yang buat" aishh. memang panas telinga aku mase tu. aku senyapkan aje. ^^ selesai majlis, yay~ sesi makan2. memang sesi yang aku tunggu2 selama majlis tu berlangsung. macam2 lauk dan yang penting aku ade amek lauk ayam. kat situ, memang kene pakai sudu. takde tempat basuh tangan pon. aku decide ayam makan last2. bukan nak save da best for da last, tapi aku maseh belom mahir guna sudu ni. bila nasi dah abes, aku mula operate ayam tadi. PANGGGGG~ bukan bunyi aku ditampar oke, tapi bunyi sudu jatuh terlepas dari tangan aku lalu berlaga dengan pinggan kaca. kafateria sunyi seketika. takde cengkerik kat situ, mungkin boleh masukkan bunyi cicak kot~

malamye aku main futsal. aku beraksi hebat dengan gaya seperti Ronaldo mahu menyepak bola terus ke gawang gol. entah macam mana, aku nampak bukan saja bola yang terbang, tapi ade satu UFO. ye, unidentified flying object. warna hitam2 sket. ade lambang nike kaler biru. tapak bende tu pulak kaler coklat cair. saiznye same cam kasut aku pulak tu. korang tau tu ape?

sila pikir sendiri ye. bubbye~
signature2

13 comments:

  1. aku sgt xsuke kene makan pakai sudu..memang fail!hu3

    ReplyDelete
  2. sungguh ko ni xsopan...
    hahahahhaha...

    ReplyDelete
  3. sumpah kelakar =))
    hehe. mmg malu tahap gaban lahh~

    ReplyDelete
  4. aleen; kite leh geng! lepas nh kene stadi betol2 makan pakai suu. hehe

    anis; ape buleh bikin~ tak sengaje weyhhh ;P

    ira; huhu. malu tak ilang lagi neh. hahaha

    ReplyDelete
  5. huhuhuhu... kelakar... sambal combo... huhuhuhu

    btw, jom ambil award khas utk blog awk ni :D

    http://freewebcomic.com/2010/07/geng_cipan_award_pakatan_komik_online/

    ReplyDelete
  6. saya rase cik huda perlu bunuh diri wakakkakakka

    ReplyDelete
  7. hahahahaha.. berderet2.. hari malang ke apa ni? hahaha..

    bab mematahkan kerusi tu yg parah. isk! sape la yg ajar duk satu kerusi satu kaki je ni? hihi =P

    ReplyDelete
  8. hahaha..hud..ni br aku ade pluang bc entry ko weyh..giler lawak..mmg kombo malu terbaeeeekkkkk~

    ReplyDelete
  9. Asada Ryutaro; takdelah malang sangat. tapi malu lebih la. aishh =.='
    itu lah bila takde orang nak remind jgn dok kusi satu kaki kan dah jatuh. kihkihkih

    ena; takper2. aku sendiri pon xde peluang nakbace entry aku. eh? hehehe
    terbaek ko kater? isk2..malu aku. hohohoho

    ReplyDelete
  10. terbaek la..mmg sgt bernilai kombo ko ni..hehehehe....

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *