#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Wednesday 28 April 2010

jangan dilap tingkap yang kotor itu!!

betul, aku tak salah cakap n korang tak salah baca tajuk.

nak taw kenapa?

lets cekidout~


baiklah kawan-kawan. tingkap yang kotor iu hendaklah berupa seperti ini ye. eheh~

mula melakar

wah..dah nampak sket rupe bilik anjing2 tuh

wah. dah siap~ 

ade banyak lagi neh. meh tengok2

wah..monalisa pon ader


ehem2.. ingat formula.. E = mc squared!


errr... tak kenal la pulak. hehehe


hoh


ow yeah~





help me out~!!!


potrait




tak cukup ngan kereta, cermin mata pon boleh~ hehehehe



tuu diaaa~ macam2 otak kretip manusia ni boleh buat kan. inilah anugerah terbesar yang Allah bagi kat kita; akal. sehina-hina, sekerdil2 habuk tu pon boleh dijadihan bahan hiasan.

pengajaran: setiap yang dijadikan Allah di muka bumi ini ada nilainya

jumpa lagi

renung2kan dan selamat beramal (>_o)y

myself

12 comments:

  1. yang penting,
    kalau tgk die berseni depan aku,
    konfem aku bersin2.
    hahahaha.
    smart ni.
    smart.

    ReplyDelete
  2. huh...sangtla depa ni...kretippp

    ReplyDelete
  3. waa...serius cantek...bagus2..lepas ni ade alasan nak bagi kat abah..kalo die bising kete kakak kotor..huahuahua~

    ReplyDelete
  4. woit!mehla besihkan tingkap umah aku.bilik aer pon lame gak xcuci 2.wu3

    ReplyDelete
  5. yups aphids + uglyPooh~ :)

    yot; ko memang. aku rase ko bace entry aku neh pon ko dah bersin2 kan?
    hehehehe

    eny; haha..lepas tu korang lukis gambo aku kat c2 eks..mueheheheehe

    aleen; hoit! kantoi je ko neh sopan sket! isk2..

    ReplyDelete
  6. sungguh kreatif..
    ape kata lepas dia buat suruh dia cucikan.
    huhu

    ReplyDelete
  7. huhu..kreatif..pasni mesti sayang nk basuh kereta.

    ReplyDelete
  8. agak2.. kalau wat kat malaysia kene tahan ngan JPJ x?ngee~

    ReplyDelete
  9. mira; menarik gak tu. dia kan kretip, so xde masalah la nak wat yg baru. wahahahaha

    Mr. A; tu la. kalo camtu lepas basuh g cari tempat2 yg berdebu, lukis baru. muehehehehhe

    kaizen; errrr...kene tnye en JPJ. kalo dy jeles mesti dy tahan "macam mane buat neh?" ekekekeke

    ReplyDelete
  10. hud..walaupon aku ade tahap kemalasan yang sgt sgt sgt tinggi nk g basuh kete..tp nk wat tingkap sekotor tu...mak aih..bertahun..tp aku nk gak wat camtu...cantik..ahax~

    ReplyDelete
  11. xper..ko kumpul habuk dari mane2 tempat berhabuk, ko paste la kat kete ko.

    pstu , ko lukis2 la...

    hehehehehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *