#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 21 October 2012

Happy Birthday to Me


Hasil nukilan anak2 buah. terharu lak. hari ni deorang datang sebab nak celebrate, tapi aku tido sepanjang hari. dari malam sampai ke pagi, pagi sampai ke malam. ni baru terjaga. tak demam pun. tapi batuk berpanjangan seminggu lepas dan hari ni paling dahsyat sampai suara pun takda. mak aku siap order nasi arab. paling best ada kambing. tengok pun tak selera. aku makan gak, tapi tak rasa apa. dugaan je tu. yang penting jantung aku still berdenyut. Alhamdulillah.

birthdate aku paling dekat. tapi dia yang nak potong kek. 

kepada kengkawan yang wish birthday & mendoakan kebaikan saya, terima kasih banyak2. nasib baik ada facebook kan. kalo tak mesti sorang pun tak ingat. hohoho.

oh nak sambung tido. kbai!
signature2

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *