#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 7 July 2012

Kejohanan Futsal Terbuka Parlimen Wangsa Maju

hari ni hari pertama sejak beberapa bulan aku stop involve with any futsal tournament. rasanya Felda Kebangsaan tu yang last kot.. dan sejak tu juga la aku mula berjinak2 dengan marathon. kalau nak berfutsal pun sekarang ni sekadar nak keluarkan peluh/penuhkan court jer. huhu




hari ni 7/7/2012 ada Kejohanan Futsal Terbuka Parlimen Wangsa Maju. tapi event hari ni Grand Final. aku rasa peringkat sebelum Grand final aku tak join pun, ntah tetiba dah layak. inilah yang dinamakan rezeki yang datang secara tiba2. ekekeke~





amek gambar dulu.. dalam team ni, aku kenal 2 orang je. baru lah dinamakan team tangkap muat atau lebih dikenali team bidang terjun. wehuuu

gambar lagi

game lelaki. tak pro langsung photographer ni

trust me, game perempuan. ni baru nampak pro sikit gambarnya. hehe


letak je la. memang tak nampak apa



dah lama tak rasa suasana macam ni

score board. apa la yang urusetia2 ngan ref tu borakkan..

cuci2 mata

cuci lagi



main setakat 2 game, injured pulak. huhu

medals and trophy

and this is mine ^^

walaupun kitorang tak layak ke pusingan seterusnya, tapi aku tetap bangga dengan team ni. kami berusaha untuk main dengan baik walaupun kami masih lagi sedang belajar cara menyepak dengan baik~ ^^v







signature2

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *