#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 1 July 2012

7th Malaysia International Ekiden Run 2012

Date  : 27 May 2012
Venue: Putrajaya


race ke dua yang aku involve. disebabkan tajuk run ni ialah Ekiden Run, so kitorang lari secara berkumpulan. satu kumpulan ada 5 orang. kitorang masuk kategori mixtem. maksudnya dalam team tu ada campur lelaki n perempuan. aku pelari ke 4, second last runner. 


katanya setiap sorang 3km, tapi aku rasa macam tak sampai 3km je aku lari sebab aku tengok jam dalam 15 minit je. 


yang penting, top 100 je yang dapat medal, and Alhamdulillah kitorang tempat ke 91. haha~


with the team members

tak banyak gambar yang aku snap sebab penat + panas + sampai pun lambat. masa ni sekali dengan Himpunan Jutaan Belia Putrajaya. lepas larian habis, kitorang round2 jom heboh booth, terus balik dan pengsan~ 



signature2

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *