#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 27 August 2011

Sekurang-kurangnya ada juga perubahan. kan =)

setiap minggu surau kat taman perumahan aku aka Surau Darul Muhajirin pasti akan buat majlis berbuka puasa. aku hari ni hari pertama dalam bulan Ramadhan ni berbuka dengan jiran tetangga kat surau. selama ni berbuka kat rumah atau ngan member-member kat luar. 


sampai aje aku duduk bersila sorang-sorang. mak aku duduk ngan kawan-kawan dia dekat meja belakang. aku segan la nak duduk atas kerusi memandangkan kudrat untuk aku bersila atas lantai lebih kuat kan. 


tengah termenung dengar pak imam baca zikir, aku tersedar sesuatu.


"Huda kan?"
aku tengok anak mata makcik ni. macam pandang tempat lain. aku nak toleh belakang, tapi nanti macam memalukan dia pula. 
aku senyum. "haah."
"ha.. lama tak nampak"
aku senyum lagi. dia tambah lagi
"kurus dah sekarang.."
aku senyum lagi tambah sikit ketawa kecil ala-ala gadis ayu ketawa. 


hehhe~ dalam 10 orang kata aku gemuk ada juga yang kata aku dah kurus. yay!


signature2

dalam kesempatan ini, saya dengan rasa rendah dirinya menyusun 20 jari termasuk tangan dan kaki meminta maaf sekiranya ada terkasar bahasa, terkutuk, terumpat dan segala perkataan yang menghiris kalbu. hihi. dan semoga Allah menerima amalan kami dan anda. 

تقبل الله منا ومنك

5 comments:

  1. amboih,kemain suke org ckp ko kurus ye.cet!hu3

    ReplyDelete
  2. heh cepat sungguh ko.

    jangan jeles okay =p

    ReplyDelete
  3. selamat hari raye in advance... :)

    ReplyDelete
  4. KBLOG, makan ler banyak2.. hehehe

    aque, selamat hari raya juge ;)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *