#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 28 January 2011

sila jangan ganggu

harap maaf, nombor yang anda panggil tidak dapat dihubungi.

/*
hari ini hari sabtu. 6.30 pagi. lepas solah Subuh ikutkan hati aku nak terjun atas katil selam bawah selimut macam selalu2 buat waktu weekend. membayangkan aku ade tanggungjawab yang aku kira "penting" untuk ditunaikan. amanah. aku dah janji nak datang pagi.

datang kerja

bangla pon tahu cuti la wei!!

aku habiskan 5% kerja aku yang aku kira boleh buat kat rumah. tapi takpelah. bukan free kot? fikirkan nak ambil gambar sebagai bahan bukti ujikaji aku, tapi kamera takde. henpon ada kamera, tapi tak canggih. aku tanya orang sekeliling;

"henpon saya ada kamera, tapi bila tangkap gambar, jadi gambar lain"
"henpon saya takda kamera"
"saya pakai public phone"


okeyh, jawapan last tu aku reka


aku terpaksa postpone kerajinan menjalankan ujikaji kepada hari isnin. aku mula bosan, siapkan report. baru je nak kemas barang;

"Huda..tolong, ada fail..Si F takda.."

adeh.. aku buka oven yang bersuhu -25. peh menggeletar sebab pintu oven tu terlalu berat. kenalpasti punca. fandown untuk next action. balik rumah. cukup la kan company bayar aku lebih untuk 3 jam. makan dengan housemate sambil mengumpat. balik Gombak.

pilih jalan murah - LDP. murah la dari kesas/duta highway. jem giler! sepatutnya 45 minit jadi sejam 45 minit. sabtu kereta banyak. gaji baru masuk. tambah lagi treller rosak. okay paham. next week no more LPD. huh.

cuci kereta. tunggu setengah jam baru siap. bayar saja RM8, hujan turun. terbaik! masuk kereta. ladies and gentlemen.. engine start..

blink. blink. blink.

meter minyak empty
pergi lantak.
*/
signature2
malam ini sangat istimewa - futsal. can't wait for it. please do not disturb. phone will be ignored. hahhaa~ 
/*ini entry sebenar*/

2 comments:

  1. ok.. aku miscal kau banyak2 malam ni.. sampai hp kau jamm.. kah3

    ReplyDelete
  2. caitt..setakat miskol apelah sangat.walaupon tak canggih, tapi takkan hang.hahha~

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *